چاپ 1400 جلد كتاب نماز/ فضای مجازی را برای ترویج نماز فراموش نكنیم
کد خبر: 3766369
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
ذوالانوار خبر داد:

چاپ 1400 جلد كتاب نماز/ فضای مجازی را برای ترویج نماز فراموش نكنیم

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد اقامه نماز فارس در تشریح فعالیت‌های این ستاد از چاپ و توزیع 1400 جلد كتاب نماز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس امروز، اول آذرماه در چهارمین اجلاس نماز این استان به فعالیت‌های این ستاد در ترویج فرهنگ نماز اشاره كرد و گفت: این ستاد بیش از یك هزار مسجد ساخته است و بیش از 40 هزار نماز جماعت در مساجد كشور اقامه می‌شود.
وی از چاپ و توزیع یك هزار و 400 كتاب نماز توسط این ستاد خبر داد و گفت: ستاد اقامه نماز اقدامات متعددی را انجام می‌دهد كه این خدمات خاموش بوده است و هیچ جا تبلیغی نكرده است.
ذوالانوار با یادآوری حدیثی از پیامبر مكرم اسلام(ص) كه فرمودند نماز نور چشم من است، اظهار كرد: همه انبیای الهی اهل نماز بودند.
وی با بیان اینكه برای جذب افراد به نماز باید از شیوه‌های نوین استفاده كرد، افزود: باید بتوانیم روش‌هایی را پیدا كنیم كه به واسطه آن نسل جدید را تشویق به نماز خواندن كنیم.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس یكی از استدلال‌های تأكید بر ترویج فرهنگ نماز این دانست كه همه انبیای الهی نماز بوده‌اند، گفت: خداوند در قرآن نیز اهمیت اقامه نماز را بارها متذكر شده است.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس همچنین اهمیت اخلاص در كارها را یادآور شد و تأكید كرد كه اخلاص در همه كارها به خصوص اقامه نماز كارساز است.
وی با یادآوری اهمیت توجه به فضای مجازی گفت: در فضای مجازی جای كار فراوانی برای تبلیغ و ترویج نماز داریم آن هم بدون هزینه و تنها با فكر كردن كه انتظار ما نیز همین است، مخصوصاً آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید به این زمینه ورود كنند.
انتهای پیام

captcha