امنیت پایدار نتیجه وحدت شیعه و سنی است
کد خبر: 3766209
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

امنیت پایدار نتیجه وحدت شیعه و سنی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی گفت: امنیت پایدار در خراسان جنوبی برقرار است و اهل سنت استان مانند اهل تشیع همراه با نظام هستند.

امنیت پایدار نتیجه وحدت شیعه و سنی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار حسن رجب زاده، امروز 30 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط کنونی، بسیج در جامعه و منطقه اهمیت بسزایی پیدا کرده است.

وی گفت: شاید در گذشته بسیاری از افراد به بسیج توجه چندانی نمی‌کردند اما امروز هر چه جلوتر می‌رویم این اثرات و اثربخشی در تمام عرصه‌ها خود را بیشتر نشان می‌دهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی در دنیا گسترش پیدا کرده است، افزود: تفکر بسیجی در دنیا نقش‌آفرینی می‌کند و این تفکر بسیاری از نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

رجب زاده با بیان اینکه بسیج در امنیت نیز نقش بی بدیلی دارد، تصریح کرد: امروز کشور ایران از امنیت خوبی برخوردار است که این امنیت زبانزد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان فعالیت می‌کند، ادامه داد: 270 نفر از بسیجیان این شهرستان‌ها آموزش‌های لازم را دیدند و در این قرارگاه حضور دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی یکی دیگر از حوزه‌های کاری قرارگاه است و با همکاری بسیجیان فعالیت‌های خوبی در این زمینه داریم و تاکنون بیش از 25 هزار بسته معیشتی و 23 هزار بسته فرهنگی و آموزشی در مناطق مرزی استان توزیع شده است.

رجب زاده اظهار کرد: همچنین در بحث بهداشت و درمان نیز سال گذشته بیمارستان صحرایی در اسدیه برپا شده و خدمات زیادی را به مردم این منطقه ارائه داد و بسیاری از بیماران نیز برای درمان بیشتر به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی افزود: همایش‌های مشترک میان علمای اهل تشیع و تسنن استان تاکنون برگزار کردیم و در راستای کنگره دو هزار شهید استان نیز اجلاسیه شهدای اهل سنت امسال در استان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با همکاری منابع طبیعی و برای جلوگیری از خروج روان‌آب‌ها تعداد هشت بند خاکی را ایجاد کردیم، تصریح کرد: کانال‌کشی، احداث 40 تا 45 باب سرویس بهداشتی و حمام و آبرسانی به روستاها انجام شده است.

رجب زاده بیان کرد: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری ماموریت خود را در خراسان جنوبی با نام ثامن الائمه(ع) از یکم فروردین‌ماه 96 آغاز کرد اما بعد از مدتی این قرارگاه به نام شهید ناصری تغییر نام داد.

وی با بیان اینکه تفکر داعش بخشی از تفکر وهابیت است، یادآور شد: امنیت پایدار نتیجه وحدت شیعه و تسنن است.

انتهای پیام

captcha