جوانان به‌سمت اشتغال واقعی سوق داده شوند/ ایجاد ۳۰ فرصت شغلی در حوزه ورزش
کد خبر: 3760783
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

جوانان به‌سمت اشتغال واقعی سوق داده شوند/ ایجاد ۳۰ فرصت شغلی در حوزه ورزش

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که با کمک سازمان‌های مردم نهاد برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال داشته‌ایم، اظهار کرد: سعی ما این است که جوانان را به‌سمت اشتغال واقعی ببریم کمااینکه با توجه به بیکاری مشهودی که در لرستان حاکم است همه دستگاه‌ها بایستی در حوزه اشتغال جوانان ورود پیدا کنند.

جوانان به‌سمت اشتغال واقعی سوق داده شوند/ایجاد 30 فرصت شغلی در حوزه ورزش

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان شنبه، 12 آبان‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، گفت: ورزش و جوانان با 50 هیات ورزش استانی و 600 هیات شهرستانی آرامش را در جامعه حاکم کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به آرامش و امنیتی که بر ورزش استان حاکم بوده و زیرساخت‌های لازم نیز فراهم است، تعداد جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان نسبت به سال گذشته به میزان ۲۳ درصد رشد داشته است.
عزیزپور با اشاره به این‌که دستگاه متولی ایجاد اشتغال نیستیم اما با کمک سازمان‌های مردم نهاد برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال داشته‌ایم، عنوان کرد: سعی ما این است که جوانان را به‌سمت اشتغال واقعی ببریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تاکید کرد: با توجه به بیکاری مشهودی که در لرستان حاکم است همه دستگاه‌ها بایستی در حوزه اشتغال جوانان ورود پیدا کنند.
وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل نیز گفت: سالن دو و میدانی از پروژه‌های بزرگ لرستان و کشور است که در آینده نزدیک با حضور مقامات ارشد کشور افتتاح خواهد شد.
عزیزپور با اشاره به این‌که برخی پروژه‌های عمرانی و نوسازی در حوزه ورزش و جوانان آماده است هنوز افتتاح نشده‌اند، عنوان کرد: طی پنج سال گذشته بیش‌از 50 پروژه عمرانی افتتاح شده و اکنون با احتساب پروژه‌های انجام شده توسط راه و شهرسازی که اعتبار آن‌ها توسط اداره‌کل ورزش و جوانان تامین می‌شود، اعتبارات ما بیش از 85 میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

captcha