خدمت‌رسانی ۴۲۷ گروه جهادی در مناطق محروم همدان
کد خبر: 3759565
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

خدمت‌رسانی ۴۲۷ گروه جهادی در مناطق محروم همدان

گروه اجتماعی - مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۴۲۷ گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار این استان، اقدام به خدمات رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کردند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا سرهنگ شهرام صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در مناطق محروم و حاشیه شهر هزینه شده است.
وی اضافه کرد: با وجود پیش بینی به ارایه انواع خدمات به 50 هزار شهروند ساکن در مناطق محروم اما این آمار با توجه به مطالبه مردم به 356 تن رسید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان بیان کرد: هشت هزار و 832 تن توسط پزشک عمومی و یک هزار و 743 تن توسط پزشک متخصص ویزیت شدند.
سرهنگ صادقی افزود: سه هزار و 150 تن از خدمات پزشکی بخش زنان، یک هزار و 167 نفر خدمات دندانپزشکی و 600 تن از خدمات سه درمانگاه سپاه همدان و 9 هزار و 280 شهروند از خدمات مشاوره ای و آموزشی بهره مند شدند.
وی گفت: چهارهزار و 268 بسته آموزشی، فرهنگی، یک هزار و 737 بسته بهداشت و سلامت شامل شامپو، صابون و مسواک و خمیردندان و 700 بسته معیشتی نظیر مرغ، برنج و روغن توسط گروه های جهادی بین نیامندان توزیع شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان گفت: بخشی از جهیزیه مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک 18 زوج در همدان تامین شد.
سرهنگ صادقی ادامه داد: به دنبال اجرای رزمایش محمد رسول الله 2 در استان همدان، نیروهای جهادی از نهم تا 29 شهریور به شهروندان خدمات رسانی کردند.
انتهای پیام

captcha