ائمه جماعات اولویت‌های دین را برای زائران اربعین حسینی تبیین کنند
کد خبر: 3757677
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

ائمه جماعات اولویت‌های دین را برای زائران اربعین حسینی تبیین کنند

یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، گفت: ائمه جماعات مساجد باید اولویت های دین و انقلاب اسلامی را برای زائران اربعین حسینی تبیین کنند که تاکید بر وحدت اسلامی و دوری از تفرقه افکنی، از جمله آن‌ها است.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: گردهم‌آیی ائمه جماعات مساجد و مبلغان شهر تهران در مسجد انصارالحسین (ع) خیابان پنجم نیروی هوایی با هدف تبیین مهم ترین اولویت های دین و انقلاب اسلامی و ضرورت پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی مردم و همچنین بیان برخی از مسایل دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز ایران و جهان، برگزار شد.

آیت‌الله سیدهاشم حمیدی؛ عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، در گردهم‌آیی ائمه جماعات مساجد و مبلغان شهر تهران با اشاره به اهمیت حماسه عظیم اربعین حسینی در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی، گفت: ائمه جماعات مساجد و مبلغان و خطبا باید اولویت های دین و انقلاب اسلامی را برای زائران اربعین حسینی تبیین کنند که تاکید بر وحدت اسلامی و دوری از تفرقه افکنی، از جمله آنها است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن با افزایش تحریم های اقتصادی به دنبال دور کردن مردم از مسئولان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مسئولان باید برای مقابله با این دسیسه دشمن از همه ظرفیت های کشور به ویژه جوانان انقلابی و متدین و گروه های خودجوش استفاده کنند.

این عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این اینکه، ائمه جماعات مساجد و مبلغان دین، باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان کشورمان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، همت مضاعفی داشته باشند، خاطرنشان کرد: حماسه عظیم اربعین حسینی فرصتی کم نظیر در تقویت اتحاد مسلمانان در مبارزه با زورگویان جهانی است.

captcha