عنصر معنویت پیش‌نیاز موفقیت در کارهاست
کد خبر: 3757584
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

عنصر معنویت پیش‌نیاز موفقیت در کارهاست

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه عنصر معنویت پیش‌نیاز موفقیت در کارهاست، گفت: بحمدالله پلیس خدمتگزار با اخلاص و آمادگی به زوار اربعین خدمات ارائه می‌کند.

عنصر معنوی پیش نیاز موفقیت در کارهاست به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه روز گذشته، 28 مهر با حضور در مرز مهران، ضمن بازدید از روند خدمات‌رسانی پلیس به زائران در جمع کارکنان یگان‌های ویژه حاضر و طی سخنانی خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را از توفیقات خداوند متعال برای کارکنان این نیرو دانست و اظهار کرد: این خدمت‌رسانی می‌بایست برای رضای خداوند و امام حسین(ع) باشد و یقیناً چنین خدمتی را خداوند کمک می‌کند تا به نحو احسن و شایسته انجام شود.

وی افزود: این برای هر کسی بالاترین افتخار محسوب می‌شود که در خدمت زائران امام حسین‌(ع) باشد.

حجت‌الاسلام پناهیان اضافه کرد: طبیعتاً همه خدمتگزاران مخلص در یگان‌های ویژه، دوست دارند که مانند زائران به زیارت مشرف شوند، ولی باید بدانیم که ارائه خدمات به زائران ثوابش کمتر از زیارت نخواهد بود، قطعاً همان ثواب زیارت برای خدمتگزاران واقعی نوشته خواهد شد.

وی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی، ابراز کرد: همه زائران از آغاز مسیر خود تا زمان خروج از کشور به نحوی با پلیس در ارتباط هستند و باید بدانیم که رفتار شما به عنوان پلیس خدمتگزار معرف رفتار نظام اسلامی است لذا باید از این فرصت استفاده کرده تا دل‌ها را مجذوب خود کنید.

این خطیب روحانی ادامه داد: اقتدار نیروی انتظامی برای هدایت زائران، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و بحمدالله پلیس خدمتگزار با اخلاص و آمادگی به زوار اربعین خدمات ارائه می‌کند.

حجت‌الاسلام پناهیان به نعمت امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: این نعمت زمانی مشخص می‌شود که دچار خدشه شود.

وی به تکریم و تسهیل تردد زائران اشاره و بیان کرد: این امر می‌تواند علاوه بر توسعه معنوی؛ رضایتمندی زائران از پلیس را به دنبال داشته باشد که در نهایت به خشنودی و رضایت خداوند متعال منتهی خواهد شد.

حجت‌الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: شما سربازان امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب هستید، ارزش کار خود را بدانید که افتخاری بالاتر از این نیست که به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنید.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha