توحید و اخلاص؛ ابزارهای اقتدار پلیس
کد خبر: 3753687
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

توحید و اخلاص؛ ابزارهای اقتدار پلیس

گروه اجتماعی ـ امام جمعه مرودشت ایمان به خدا، اخلاص، اخلاق كریمانه و امانتداری را از ابزارهای اقتدار و موفقیت پلیس برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، 15 مهرماه در همایش تجلیل از معتمدین، متنفذین و شوراهای معتمد پلیس این شهرستان با بیان اینكه ابزار موفقیت و اقتدار پلیس شهرستان به جهت وجه امتیازاتی است که داراست، گفت: اولین وجه امتیاز نیروهای انتظامی، ایمان به خداست که در تمامی نیروهای ناجا ویژه پلیس شهرستان مرودشت موج می‌زند.
وی‌ دومین ویژگی کارکنان پلیس را اخلاص و خلوص نیت برشمرد و افزود: حتی در جایی که امکان هیچ کنترلی وجود ندارد اخلاص اینان ایجاب می‌کند که در راه انجام وظیفه تلاش و کوشش كنند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
امام جمعه شهرستان مرودشت، امانت‌داری را نیز یکی دیگر از خصیصه‌های پلیس دانست و گفت: این امانتداری به واسطه خون شهیدان به ما رسیده است و پلیس، امانتدار خاک، ناموس، جان و مال مردم است.
وی اقتدار در کنار اخلاق کریمانه و انقلابی را هم از دیگر مشخصه‌های بارز پلیس عنوان کرد که در عین مظلومیت اما مقتدر و با صلابت هستند.
آقایی آخرین ویژگی سبزپوشان سخت کوش انتظامی را ابتکار عمل آنان عنوان کرد که هر کجا پنجه در پنجه دشمن انداختند یک دست بالاتر بودند و همیشه در ماموریت‌ها موفق و سربلند شدند و در شرایط سخت و طاقت فرسا با ابتکار عمل خود همواره موفق و پیروز شدند.
رهام پیگیری، فرماندار شهرستان مرودشت نیز در این همایش گفت: امنیت از ابتدای بشریت یکی از ضروری‌ترین مؤلفه‌ها بوده و این امنیت ایجاد نخواهد شد مگر با حضور پلیس مقتدر، توانا، دانش‌بنیان و متکی به تکنولوژی روز که با شنیدن نامش، لرزه بر اندام مجرمان خواهد افتاد.
وی ادامه داد: امنیت بر اساس قضا و قدر محقق نخواهد شد بلکه به واسطه پلیسی که عملیات پلیسی خود را بر اساس علوم اکادمیک و تکنولوژی روز انجام می‌دهد و وجودش در جامعه سبب آرامش مردم و آسایش شهروندان می‌شود، محقق خواهد شد.
فرماندار مرودشت در پایان سخنان خود همکاری و مشارکت همه مردم و ادارات با پلیس در همه زمینه‌ها را باعث دو چندان شدن امنیت در سطح شهرستان دانست و گفت: استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.
انتهای پیام

captcha