مهلت شركت در «خانه بهشتی» تا پایان آبان‌ماه تمدید شد
کد خبر: 3753183
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

مهلت شركت در «خانه بهشتی» تا پایان آبان‌ماه تمدید شد

گروه فرهنگی ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تمدید مهلت شركت در مسابقه كتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» تا پایان آبان‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 14 مهرماه از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه كتابخوانی نماز خبر داد و گفت: مهلت شركت در مسابقه «خانه بهشتی» تا پایان آبان‌ماه امسال تمدید شد.
وی با بیان اینكه تاکنون بیش از 8 هزار جلد در سراسر استان فارس توزیع شده است، افزود: شهرداری شیراز، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تأمین اجتماعی بیشترین آمار توزیع کتاب در بین کارکنان و خانواده‌ها را داشته‌اند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به برگزاری آزمون برخط در روز بیستم مهرماه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در این روز به سایت namazportal.ir مراجعه و به‌صورت برخط (آنلاین) در این مسابقه كنند.
سقاچی اظهار كرد: با توجه به استقبال خانواده‌ها و همچنین ادارات دولتی و تأکید و همکاری ریاست شورای اقامه نماز استانداری فارس، تاریخ مسابقه تا مهلت اعلام شده تمدید شد و از تاریخ 20 آبان‌ماه سؤالات مسابقه و پاسخنامه بر روی سایت ستاد اقامه نماز استان فارس به نشانی fars.namaz.ir قرار خواهد گرفت.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آزمون برخط در 20 مهرماه و یا از طریق ارسال پاسخنامه به‌صورت پستی، پست الکترونیک farsnamaz@gmail.com و یا ارسال گزینه‌های صحیح به سامانه پیامک 1000032345866 در این مسابقه شرکت كرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در پایان یادآور شد: سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، هدایای نفیس غیر نقدی و نقدی از جمله جوایز این مسابقه است و تمامی افراد بالای 18 سال استان فارس می‌توانند در آن شرکت كنند.
انتهای پیام

captcha