رسیدگی به مشکلات و بازگو کردن خدمات به مردم
کد خبر: 3740886
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

رسیدگی به مشکلات و بازگو کردن خدمات به مردم

گروه شهرستان‌ها- ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه دوم مرداد که مصادف با هفته دولت است، با اشاره به برخی از خدمات ارزشمند نظام اسلامی از مسئولان درخواست کردند به مشکلات مردم رسیدگی و خدماتی را که انجام می‌دهند، برای مردم بازگو کنند.

مدیرانی که روحیه جهادی و خدمت ندارند، کنار بگذارید

به گزارش خبرگزاری ایکنا از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، در خطبه های نماز جمعه دوم مرداد ماه این شهرستان اظهار کرد: عدالت محوری، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، نظارت بر دستگاه های اجرایی از شاخصه‌های تشکیل حکومت اسلامی از منظر حضرت علی(ع) است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر شاخصه‌های حکومت اسلامی از این منظر نگاه به مستمندان و تبعیت ملت از ولایت فقیه است، افزود: در تبعیت از مقام معظم رهبری نباید از وی جلوتر حرکت کنیم و یا خیلی عقب بمانیم.

خطیب جمعه خوشاب با تاکید بر تقویت خدمت رسانی مسئولان کشور به مردم عنوان کرد: این خدمت رسانی جز با تقویت اتحاد مردم و مسئولان و همراهی مردم با مسئولان محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به خدمات بهداشت و درمان و خدمات متعدد نظام اسلامی در طول 40 ساله انقلاب به مردم در شهرها و روستاها تصریح کرد: نقطه‌ای که در آن قرار گرفته‌ایم، ایده آل نیست و خدمات بیشتری باید انجام شود ولی مسئولان باید به مردم خدمات انجام شده را بیان کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در 22 مرداد سال جاری اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی با تشکیل ائتلاف در خاورمیانه، دامن زدن به اختلافات درونی و بر هم زدن وحدت و همدلی مردم و مسئولان، به دنبال تسلیم نظام جمهوری اسلامی هستند که انشاء الله این آرزویشان را به گور خواهند برد.

مدیرانی که روحیه جهادی و خدمت ندارند را کنار بگذارید
همچنین حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور بیشتر ریشه داخلی دارد و تحریم‌ها و فشار اقتصادی دشمن در مرحله بعدی قرار گرفته، گفت: نقدینگی بالا در کشور سبب شده تا برخی از سرمایه داران با حرکت به سمت سوداگری و ایجاد نوسانات در قیمت ارز خارجی، طلا و سکه، نظم و آرامش اقتصادی کشور را برهم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه از راه های کنترل نقدینگی کاهش افزایش سود بانکی، وضع مالیات به سرمایه‌های بزرگ بانکی در کشور است، افزود: باید نظارت بیشتری بر گلوگاهای فساد از جمله در بانک‌ها، گمرگ، بنادر دریایی، مناطق آزاد و مراکز ثبت سفارش برای ارز خارجی انجام شود.

امام جمعه سبزوار با سفارش به مسئولان مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت و توان داخلی کشور، گفت: دولت مدیرانی را که روحیه جهادی و روحیه خدمت رسانی را ندارند، کنار بگذارد.

حجت‌الاسلام هادی غفوری، امام جمعه موقت داورزن، در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام دوران مسئولیت خویش از تمام دولت‌ها حمایت کرده‌اند، با سوال از مسئولان نظارتی در کشور خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مشاهده شد انبارهای احتکار کالاها کشف و ضبط می‌شود؛ چرا تاکنون این کار انجام نشده است؟ آیا این ناشی از ضعف در مدیریت است یا ضعف اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده؟

انتهای پیام

captcha