تبریك سردار دوران دفاع مقدس به همرزم آزاده‌اش با لهجه شیرازی
کد خبر: 3739265
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

تبریك سردار دوران دفاع مقدس به همرزم آزاده‌اش با لهجه شیرازی

گروه چند رسانه‌ای ـ همزمان با ایام سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، سردار اسماعیل دلشاد، كلیپی را برای عكاس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس كه همرزم آزاده اوست، ساخت و در شبكه‌های اجتماعی منتشر كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، سردار اسماعیل دلشاد، یكی از سرداران دوران دفاع مقدس كه خود نیز جانباز است، كلیپی را برای همرزم آزاده و جانبازش ساخت و در شبكه‌های اجتماعی منتشر كرد.
این كلیپ 54 ثانیه‌ای است كه در آن علاوه بر نمایش عكس‌های متعددی از فعالیت‌های احمدرضا مداح، آهنگی نیز با لهجه شیرازی با عنوان «رفیق خوش آمدی» پخش می‌شود.
احمدرضا مداح، آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس، عكاس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس است كه طی این ایام مراسم‌های متعددی برای تجلیل از وی به عنوان تنها اصحاب رسانه‌ای كه افتخار آزادگی در كارنامه زندگی خود را دارد، برگزار شده است.
آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس، مظاهر بابایی رئیس جهاد دانشگاهی فارس و صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جمله مسئولانی هستند كه در این ایام مراسم تجلیل از آزادگان دوران دفاع مقدس را برگزار كرده‌اند.
یادآور می‌شود، دقایقی پیش نیز مراسم تجلیل رئیس جهاد دانشگاهی فارس از عكاس خبرگزاری ایكنا در دفتر این خبرگزاری برگزار شد.


انتهای پیام

captcha