برپایی ۱۱۵ پایگاه جمع‌آوری نذرورات عید قربان در استان زنجان
کد خبر: 3738727
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

برپایی ۱۱۵ پایگاه جمع‌آوری نذرورات عید قربان در استان زنجان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: ۱۱۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان برپا می‌شود.

115 پایگاه جمع‌آوری نذرورات عید قربان در استان زنجان برپا می‌شودهدایت صفری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 115 پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکاراستان زنجان می‌توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های  گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می‌کند.
صفری گفت: مردم خیر استان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری 0968877 و یا با شماره‌گیری کد #024*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.
وی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی سال گذشته بیش از190 میلیون تومان در روز عید سعید قربان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذرو قربانی کمک کردند.
انتهای پیام
captcha