حافظ شدنم لبیک به ندای رهبری است
کد خبر: 3738712
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

حافظ شدنم لبیک به ندای رهبری است

گروه فعالیت‌های قرآنی - محمدامین عالی‌نژاد، حافظ قرآن گفت: با توجه با تأکیدات رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ، بر خود لازم دیدم که با حافظ شدنم بتوانم به ندای رهبرم لبیک بگویم.

حافظ شدنم لبیکی به ندای رهبری است
محمدامین عالی‌نژاد، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: در مسابقات دادگستری در بخش فرزندان بالای 16 سال در رشته پنج جزء شرکت کردم و تا کنون موفق به حفظ هفت جزء قرآن شدم.
وی افزود: از سال 1392 آغاز به حفظ سوره قرآن کردم و در سال گذشته در حفظ پنج جزء قرآن توانستم رتبه اول این رشته را در بین متسابقین قوه قضائیه کشور کسب کنم.
عالی‌نژاد تصریح کرد: به لطف خدا حفظ قرآن کریم را با گوش دادن، ترتیل، مطالعه معنا، تکرار و تمرین زیاد آغاز کردم و در این راستا مرور مستمر و مداوم بسیار لازم است. احادیث زیادی راجع به اهمیت حفظ قرآن وجود دارد و کسی که حافظ قرآن می‌شود در حقیقت خداوند بالاترین نعمت را به او داده است.
این حافظ قرآن با اشاره به اینکه قرآن توانسته در جایگاه اجتماعی و سبک زندگی‌اش موثر باشد، اظهار کرد: کسی که حافظ قرآن می‌شود از برکات قرآن بهره‌مند خواهد شد و شاید در برخی مواقع خودمان هم متوجه برکات قرآن نباشیم.
وی حفظ قرآن را یکی از عوامل بازدارنده از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: قرآن کریم نیز همچون نماز انسان را از خطرات شیاطین محفوظ نگه می‌دارد.
عالی نژاد عنوان کرد: با توجه با تاکیدات رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ بر خود لازم دیدم که با حافظ شدنم بتوانم به ندای رهبرم لبیک بگویم.
انتهای پیام.

captcha