برگزاری 40 محفل قرآنی در مناطق محروم استان تهران
کد خبر: 3738462
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

برگزاری 40 محفل قرآنی در مناطق محروم استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری 40 محفل انس با قرآن در مناطق محروم استان تهران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این محافل از شب گذشته 22 مردادماه آغاز شده و تا بهمن‌ماه ادامه دارد.

برگزاری 40 محفل قرآنی در مناطق محروم استان تهران / آغاز محافل از 22 مرداد

مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری حداقل 40 محفل انس با قرآن در استان تهران برنامه‌ریزی شده است، گفت: این محافل در مناطق کمتر‌برخوردار و محروم استان تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محافل انس با قرآن افرادی شامل قاری، حافظ، مبتهل و گروه تواشیح به همراه یک مجری توانمند حضور خواهند داشت تا با حضور در مساجد مناطق محروم استان تهران به اجرای برنامه بپردازند.
نادی در ادامه با اشاره به اینکه این مجموعه با عنوان «کاروان نور» حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این کار با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران صورت می‌گیرد. امکانات اولیه همچون دعوت کردن از مردم و پذیرایی و آماده کردن مسجد برعهده شهرستان‌ها خواهد بود و ما نیز گروه را اعزام خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: این کار همزمان با آغاز دهه ذی‌الحجه و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) آغاز شده و تا بهمن‌ماه که جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت. تا آن زمان حداقل 40 محفل انس برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: این طرح از شب گذشته، 22 مردادماه در مسجدالنبی(ص) منطقه تهرانسر تهران و با هماهنگی که از قبل صورت گرفته شد، آغاز شد. در مراسم افتتاح این طرح «علی خشنود» قاری جوان و ممتاز کشورمان و نیز گروه تواشیح «سلیم» حضور داشت. همچنین خانواده بختیاری که یک خانواده قرآنی است و سه فرزند حافظ قرآن دارد نیز حضور داشتند و به اجرای برنامه پرداختند.
وی در پایان عنوان کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌هایی همچون تلاوت، ابتهال و تواشیح، مسابقه و اهدای جوایز برای حاضران در این محافل از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha