فرار روبه جلوی اسرائیل با برپایی نمایشگاهی در مقر سازمان ملل
کد خبر: 3735451
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

فرار روبه جلوی اسرائیل با برپایی نمایشگاهی در مقر سازمان ملل

گروه بین‌الملل ـ رژیم صهیونیستی نمایشگاهی با موضوع خسارت‌های حماس به شهرک‌های اسرائیلی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک افتتاح کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری اسبوتینک، دانی دنون؛ سفیر اسرائیل در سازمان ملل با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: در این نمایشگاه تصاویری از خسارت‌های ناشی از ارسال بادبادک‌های آتش‌زا فلسطینیان به سوی شهرک‌های اسرائیلی همجوار نوار غزه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دانی دنون افزود: در این نمایشگاه که دیروز(11 مردادماه) افتتاح شد، خسارت‌هایی که طی 100 روز اخیر در اثر ارسال این بادبادک‌های آتش‌زا ایجاد شده، در قالب تصاویری به نمایش گذاشته شده است.

اسرائیل در حالی اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده که هر از چندگاهی نوار غزه هدف جنگنده‌های نظامی این رژیم قرار می‌گیرد و اخیرا با بستن گذرگاه‎های مرزی حتی از ورود سوخت و مواد غذایی که نیاز ضروری و روزانه مردم است، جلوگیری می‌کند.

این در حالی است که شهروندان فلسطینی نوار غزه از 10 فروردین سال جاری در واکنش به تیراندازی اسرائیلی‌ها در راهپیمایی‌های بازگشت، اقدام به ارسال بادبادک‌های آتش‌زا به سوی اراضی اشغالی می‌کنند، به‌طوری که این رژیم با چالشی جدی در این زمینه مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha