آغاز رقابت‌های بخش آقایان مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3734361
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
شرفی خبر داد:

آغاز رقابت‌های بخش آقایان مسابقات قرآن استان تهران

گروه مسابقات ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به آغاز مسابقات قرآن این استان از صبح روز دوشنبه در بخش آقایان، گفت: در این بخش 138 شرکت‌کننده حضور دارند که رقابت خود را تا روز دهم مردادماه ادامه خواهند داد.

سیدمهدی شرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به آغاز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح روز هشتم مردادماه، گفت: رقابت‌های بخش بانوان عصر روز یکشنبه هفتم مردادماه به کار خود پایان داد.
وی افزود: رقابت‌های بخش آقایان با حضور 138 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف در دو نوبت صبح و بعدازظهر و به میزبانی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اینکه در بخش آقایان رقابت در رشته دعاخوانی نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌ها از صبح روز دوشنبه هشتم مردادماه در رشته‌های مربوط به حفظ قرآن کریم آغاز می‌شود. در روز اول رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در روز دوم نیز رقابت‌ها تنها در نوبت صبح در رشته‌های مربوط به حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.
شرفی اظهار کرد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه نیز شاهد برگزاری رقابت‌های رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل خواهیم بود که تا صبح روز چهارشنبه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در رشته قرائت تحقیق، رقابت‌ها دارای مرحله فینال خواهد بود، گفت: فینال رقابت‌های قرائت نیز بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات نیز از ساعت 18 روز دهم مرداماه برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از روز شنبه ششم مردادماه در بخش بانوان آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
در بخش آقایان این دوره از مسابقات 12 داور حضور دارند که ریاست داوران نیز بر عهده «کریم دولتی» است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۴
0
0
زمان برگزاری دعا کیه؟
captcha