اتحاد رمز پیروزی نظام اسلامی است
کد خبر: 3717459
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

اتحاد رمز پیروزی نظام اسلامی است

گروه سیاسی- امام جمعه نظرآباد گفت: تداوم و حفظ بقای نظام اسلامی در گرو اتحاد مردم و مسئولان است.

اتحاد رمز پیروزی نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جعفر محسن‌زاده، چهارم خرداد در خطبه‌های نماز جمعه نظرآباد، با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا از کلیدواژه مشترکی به نام مذاکرات جامع استفاده می‌کنند، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نباید کشور را متوقف بر این مذاکرات کنیم.
وی با تأکید بر اینکه اروپا و آمریکا باید عزت‌مندانه با ایران به مذاکره بپردازند، گفت: هیچ کشوری برای پیشرفت اقتصادی ایران دل نمی‌سوزاند و هرکدام به دنبال دستیابی به خواسته‌های خود هستند.
امام‌جمعه نظرآباد بابیان اینکه آمریکا و اروپا به دنبال توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران هستند، افزود: دشمنان می‌خواهند که جمهوری اسلامی در منطقه هیچ دخالتی نداشته باشد.
محسن‌زاده با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا می‌خواهند ایران را خلع سلاح کنند، بیان کرد: طبیعتاً کشوری که خلع سلاح شود، مورد تجاوز دشمنان قرار می‌گیرد و آن‌ها با این کار می‌خواهند ملت ایران را از پا دربیاورند.
وی بابیان اینکه هرکجا که جمهوری اسلامی به پیشرفت رسیده است، به دشمنان توجه نکرده است، تأکید کرد: حالا برای پیشرفت کشور در حوزه اقتصادی نیز باید کمربند خود را سفت کنیم آستین‌هایمان را بالا زنیم و نگاه به بیرون نداشته باشیم.
امام‌جمعه نظرآباد بابیان اینکه دشمنان به دنبال دوقطبی کردن کشورهستند، افزود: باید با اتحاد پیش برویم و به دشمنان اعتنایی نکنیم.
انتهای پیام./

captcha