سیدمصطفی موسوی با اشک های مردم تا خانه ابدی بدرقه شد/ خداحافظ مرد شریف
کد خبر: 3717457
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

سیدمصطفی موسوی با اشک های مردم تا خانه ابدی بدرقه شد/ خداحافظ مرد شریف

گروه هنر ــ مراسم تشییع پیکر سیدمصطفی موسوی مجری تلویزیون امروز چهارم خردادماه در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد و با بدرقه پرشور مردم تا آرامگاه ابدی اش ادامه داشت.

 سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی با اشک های مردم تا خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش ایکنا؛ مراسم تشییع پیکر سیدمصطفی موسوی، مجری و برنامه ساز مذهبی کشورمان با حضور جمعی از مجریان، مدیران و برنامه سازان صداوسیما از جمله غلامرضا میرحسینی، رسالت بوذری، کاظم احمدزاده، رضا دستکار، حسین رفیعی، نیما کرمی، حسن سلطانی، آتش افروز، نظری، ایرج محمدی، مهران رسام، جواد یحیوی، اقبال واحدی، محمود شهریاری، اردشیر منظم، امیرحسین مدرس، منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما، محمدرضا جعفری جلوه، محمدمهدی عسگرپور، رضا داد، رضا پورحسین، عباس سجادی، حمیدرضا خزایی، رویانیان، رئیس سابق پلیس، سعید خوانساری، مرتصی یراقبافان و...در مسجد بلال سازمان صداو سیما برگزار شد.

اقبال واحدی دوست و همکار مرحوم موسوی در این مراسم گفت: ما درباره او نمی گویم موسوی و آنقدر برای ما نزدیک بود که با نام کوچک صدایش می زنیم.  من و مصطفی سال ۷۳ برنامه «صبح بخیر ایران» را با هم اجرا کردیم و من هنوز باورم نمی شود که او از بین ما رفته است. مصطفی به ویژگی های نیکو شهره بود و بعید می دانم حتی کسی از او دلخور باشد.

سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی با اشک های مردم تا خانه ابدی بدرقه شد

در ادامه این مراسم امیرحسین مدرس نیز عنوان کرد: همه ما می دانیم که شغل مصطفی چه بود و چه کار کرد و اگر اینجا جمع شده ایم به خاطر شغل و سمت های او نبود بلکه به این دلیل بود که او رفیق همه ما بود. عشق کسی مثل حضرت سیدالشهدا(ع) در دل او بود و ای کاش فرصتی بود تا اینجا صدای او و اشعاری که می خواند پخش می شد و با آن صدا گریه می کردیم. ما حقیقتا عزیز و رفیقی را از دست دادیم و خدا کند مرگ ما هم با عزت باشد.

مدرس در این مراسم شعری را برای مصطفی موسوی خواند که با اشک های خودش و جمعیت حاضر همراه شد.

رسالت بوذری نیز با بیان اینکه حالش خوب نیست، گفت: سیدمصطفی یکی از چند مجری اول تلویزیون در زمانی بود که سیما این همه شبکه نداشت. او با چهره دلخواسته و دوست داشتنی اش محبت ویژه ای ایجاد کرد اما فارغ از اینها او محبت امام حسین(ع) را در دل داشت و امشب سیدالشهدا(ع) از فرزندش پذیرایی می کند.

در ادامه این مراسم، محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه ۲ سیما با اشاره به پرواز ناگهانی این همکار خود گفت: رفتن او ضایعه جانکاهی است چراکه در حیطه های مختلف تجربه های متنوع و متعددی داشت. او به راستی مجری ادیب و فرهیخته ای بود. امیدواریم که با صاحب همان مقتل هایی که با شور و شعور حسینی می خواند؛ محشور باشد. وی تهیه کننده و گوینده از نسلی بود که امثال او کم نظیر هستند.
 
این مراسم با حضور جمعیت زیادی از مدیران، هنرمندان، مجریان و کارکنان صداوسیما همراه بود و مجریان مختلفی که درباره او سخن گفتند شعرهایی را با بغض و اشک برایش خواندند و با یاد او از سیدالشهدا(ع) یاد کردند. همچنین این مراسم با مداحی اهل بیت(ع) سعید خوانساری شاعر و خواننده آیینی همراه بود و با اشک های خانواده، دوستان و همکاران و...او تا بهشت زهرا(س) دنبال شد.

یادآوری می شود، سیدمصطفی موسوی، مجری و برنامه ساز مذهبی متولد 1340 آغاجاری خوزستان بود. موسوی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صدا و سیما دریافت کرد و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به تلویزیون دعوت شد. او اول فروردین ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش ها و قسمت های مختلف صدا و سیما، با عنوان ارزیاب پخش بازنشست شد. او از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود. موسوی که از مجریان قدیمی تلویزیون بود که بیشتر اجرای برنامه های مذهبی و آیینی را برعهده داشت. برنامه‌هایی مانند «کوی محبت» و «خدایی که در این نزدیکی است» را در کارنامه داشت.

مرحوم موسوی چهارشنبه دوم خردادماه مصادف با هفتم ماه مبارک رمضان به دلیل ایست قلبی در بیمارستان خاتم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

برای دیدن گزارش تصویری تشییع او اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha