استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3717446
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی - نماینده ستاد گرامیداشت 3 خرداد گفت: استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است.

استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی اسمعیل کریم زاده نماینده ستاد گرامیداشت 3 خرداد در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس بخصوص حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا حسنی بیان کرد: امروز عظمت ایران اسلامی مرهون شهدا هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در زمان پهلوی افرادی سرسپرده به غرب در برخی مسئولیت‌ها بودند و دستورات غرب را انجام می‌دادند، اما در این میان آغاز نهضت انقلاب اسلامی با حضور مردم و به رهبری امام خمینی از سال 42 آغاز شده و در نهایت به پیروزی آن منجر شد.

کریم زاده خاطرنشان کرد: دنیا در شرایطی حالت دوقطبی داشت که جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی با استفاده از حضور مردم و اتکا به قدرت لایزال الهی در این دنیا قابل‌تحمل نبود.

نماینده ستاد گرامیداشت 3 خرداد تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خون ‌خوار به دنبال نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی بودند و تمام تلاششان را بر این امر گذاشتند.

وی با بیان اینکه صدام از طرف غربی‌ها تمام امکانات نظامی جهان را برای اجرای اهدافی در اختیار داشت، ادامه داد: اهدافی تحت عنوان اهداف استراتژیک برای مقابله با نظام اسلامی و تسخیر خوزستان یکی از آن‌ها بود.

کریم زاده یادآوز شد: تسخیر خرمشهر و مناطق عرب نشین خوزستان جز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن بود تا بتوانند به اهداف خودشان برسند، تا آنجا که حتی به 5 کیلومتری اهواز رسیدند، هرچند مقاومت 36 روزه خرمشهر با حضور ارتشیان، پاسداران و بسیجیان شکست خورد اما بعد از این ماجرا تدبیرهای لازم برای آزادسازی از طرف فرماندهان نظامی و امام خمینی منجر به پیروزی شد.

نماینده ستاد گرامیداشت 3 خرداد گفت: به گفته امام خمینی خرمشهر فتح ارزش‌ها بود و فتح ارض و زمین‌ها نبود،
با آزادی خرمشهر تمامی دشمنان تعجب کردند و از آن به بعد از قدرت نظامی ایران می‌ترسیدند.

وی اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن به جهاد گران وعده داده‌اند که پیروزی نهایی با آن‌هاست که فتح خرمشهر یکی از این وعده‌هایی بود که به نهایت رسید.

انتهای پیام

captcha