جوانان ما با کار و تلاش در جنگ اقتصادی بر آمریکا پیروز خواهند شد
کد خبر: 3717445
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

جوانان ما با کار و تلاش در جنگ اقتصادی بر آمریکا پیروز خواهند شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: آمریکایی‌ها در زمان جنگ به صدام بسیار کمک کردند اما جوانان دلیر ما بر آنها پیروز شدند. حال هم جوانان ما با کار و تلاش در این جنگ اقتصادی بر آنها پیروز خواهند شد.

جوانان ما با کار و تلاش در جنگ اقتصادی بر آمریکا پیروز خواهند شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه‌های امروز 4 خردادماه با اشاره به ماه رمضان، گفت: خداوند پیامبر(ص) را مامور کرد تا مردم را به مهمانی پروردگار دعوت کند و آن بهترین زمان نزد خداوند شد.

وی ادامه داد: رسول خدا در این زمینه خطبه‌ای ایراد فرمودند که در آن از خوبی‌های این ماه بیان شده، پذیرایی این ماه به فرموده رسول خدا آن است که نفس روزه دار تسبیح خداوند و خواب روزه دار هم عبادت محسوب می‌شود. خداوند مقدر فرمود هر کار خیر در این ماه قبول شود و همه دعاها به اجابت نزدیک است. رسول خدا فرمود: «خداوند متعهد شده در زمان افطار حداقل یک دعا را مستجاب کند.» اینها همه از عنایات خداوند است.

موسوی جزایری افزود: آنچه که خیلی مهم است و پیامبر(ص) به ما آموختند این است که چشم، گوش، زبان هم روزه باشد و دعا کنید که روزه کامل باشد و موفق به قرائت قرآن شوید. با تشنگی و گرسنگی ماه رمضان به یاد قیامت باشید که آنجا هم عرصه تشنگی و گرسنگی است. کمک به فقرا، احترام به بزرگترها و کوچکترها و صله رحم هم از دیگر مواردی است که رسول خدا ما را به رعایت آن در این ماه مبارک سفارش فرمودند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: همزمان با ۱۰ ماه رمضان وفات حضرت خدیجه است؛ ایشان یار و یاور و پشتیبان محکمی برای پیامبر(ص) بود.همچنین ۱۵ ماه رمضان برابر با میلاد امام حسن مجتبی (ع) است.

وی با اشاره به ۳ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: پیروزی ما در جنگ یک معجزه بود؛ با دست خالی و تحریم توانستیم بر اروپا، آمریکا، شیوخ عرب خلیج فارس پیروز شویم. همچنین ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری ملت ایران است و براساس بررسی‌های دقیق بیشترین مقاومت در برابر موشک باران های کوبنده از سوی مردم دزفول بوده و این روز به نام مقاومت دزفول نامگذاری شده است. ۱۷۶ موشک از ۹ تا ۱۲ متر به سمت دزفول از سوی دشمن بعثی شلیک شد و مردم دزفول استقامت بزرگی کردند.

موسوی جزایری درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام گفت: با توجه به سخنان رهبری و مواردی که ایشان درباره برجام و تعهدات اروپا فرمودند مبنی بر فروش نفت ایران، ارتباطات بانکی با اروپا و... رهبری اشاره داشتند که اگر آنها به اين موارد متعهد نبودند، حق بازگشت ایران به فعالیت‌های هسته‌ای بالای ۲۰ درصدی محفوظ است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: دستورالعملی را که رهبر معظم ارائه دادند، برای یادآوری به دولت می‌گوییم؛ آمریکا در درون خود مجموعه‌ای دارد که در آن بر علیه ایران توطئه‌های مختلف را شکل می‌دهد، رهبر انقلاب دستور دادند ما هم چنین دستگاهی را در وزارت امور خارجه داشته باشیم تا توطئه‌های آنها را خنثی و منافعشان را تهدید کنیم.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در زمان جنگ به صدام بسیار کمک کردند اما جوانان دلیر ما بر آنها پیروز شدند. حال هم جوانان ما با کار و تلاش در این جنگ اقتصادی بر آنها پیروز خواهند شد.

انتهای پیام

 

captcha