هفتمین مسابقات ملی قرآن ویژه معلولان در امارات
کد خبر: 3717442
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

هفتمین مسابقات ملی قرآن ویژه معلولان در امارات

گروه بین‌الملل ـ هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم امارات ویژه افراد معلول و کم‎توان، 6 تا 10 خردادماه سال جاری در شهر «دبی» برگزار می‌شود.

هفتمین مسابقات ملی قرآن ویژه معلولان در امارات
به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(وام)، این مسابقات به همت باشگاه «صاحبان همت و اراده» دبی و با حضور 285 شرکت‌کننده از مناطق مختلف امارات برگزار خواهد شد.
 
هفتمین دوره این مسابقات از نظر شرکت‌کننده 20 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و امسال برای نخستین بار تعدادی از دانش‌آموزان نیز حضور دارند.
 
در این مسابقات، معلولان و افراد ناتوان در حوزه‌های مختلف جسمی، حرکتی، شنوایی، بینایی و ذهنی حضور دارند و در رشته‌های مختلف حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 7 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ سه جزء، حفظ دو جزء، حفظ یک جزء و حفظ سوره‌های کوتاه قرآن به رقابت می‌پردازند.
 
این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که برای هر گروه یک سالن مجزا در نظر گرفته شده و برای انتخاب داوران از مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی و اداره امور اسلامی و فعالیت‌های خیریه دبی نیز کمک گرفته شده است.
 
در این مسابقات علاوه بر شهروندان اماراتی، ملیت‌های مختلف ساکن در این کشور نیز حضور دارند و افراد حاضر در این مسابقات باید دارای گزارش پزشکی و کارت ویژه معلولیت باشند.
 
انتهای پیام
captcha