وقف قرآن برای حرم امام رضا(ع) در مصلی
کد خبر: 3717437
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

وقف قرآن برای حرم امام رضا(ع) در مصلی

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح نذر و وقف قرآن برای حرم مطهر رضوی با عنوان «نذر بهشتی»، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلی امام خمینی(ره) در حال اجرا است.

وقف قرآن برای حرم امام رضا(ع) در مصلی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد میرزایی، کارشناس طرح وقف قرآن برای حرم امام رضا(ع) در غرفه آستان قدس رضوی که در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران حضور یافته است، در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برای واقف بودن، حتما نباید مال و ثروت زیادی داشت، با مبلغ خیلی‌کم هم می‌توان واقف بود. افراد می‌توانند با اهدای حتی یک جلد قرآن جزء واقفین باشند.

وی افزود: در بازار برای وقف قرآن به حرم مطهر رضوی قیمت آزاد هر جلد قرآن با رحل حدود 40 تا 45 هزار تومان است؛ آستان قدس رضوی با هماهنگی با چاپخانه آستان، این موقعیت را فراهم کرده است که افراد با مبالغ کمتری به حرم مطهر رضوی قرآن وقف کنند.
حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند برای استفاده زائرین در حرم رضوی قرآن وقف کنند، می‌توانند با کد موبایلی#۸*، دفاتر نذورات حرم و یا مراجعه به سامانهhttps://nazr.razvi.ir، با پرداخت مبلغ 15 هزار تومان برای هر جلد قرآن بدون رحل و 25 هزار تومان برای هر جلد قرآن با رحل، وقف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سابقه طرح در مشهد مقدس گفت: این طرح حدود دو سال است که در حال اجرا است و امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن تهران به اجرا درآمده ست. همچنین این طرح مورد استقبال بسیار خوب زائران در مشهد و نیز بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن قرار گرفته است.
علی محمدزاده
انتهای پیام

captcha