معرفی فینالیست‌های رشته تلاوت مسابقات ترکیه
کد خبر: 3717423
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

معرفی فینالیست‌های رشته تلاوت مسابقات ترکیه

گروه بین‌الملل ـ اسامی 7 قاری راه‌یافته به مرحله نهایی(فینال) رشته تلاوت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه اعلام شد.

فینالست‌های رشته تلاوت مسابقات قرآن ترکیه معرفی شدند
به گزارش ایکنا، رافع العامری، مدیر مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان عراق در خبری اعلام کرد که سید حسن علاء ذبحاوی از عراق و نمایندگان کشورهای ترکیه، اندونزی، مراکش، مالزی، آلمان و فیلیپین، 7 قاری راه‌یافته به مرحله نهایی رشته تلاوت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه هستند.
 
ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و تلاوت قرآن ترکیه از روز دوشنبه(31 اردیبهشت‌ماه) به صورت رسمی در مسجدجامع «فاتح» شهر استانبول ترکیه آغاز شد و قرار است مرحله فینال رشته تلاوت امشب(4 خردادماه) برگزار شود و فرداشب(5 خردادماه) نیز رقابت شرکت‌کنندگان در فینال بخش حفظ برگزار خواهد شد.

محمدرضا احمدی، نماینده کشورمان در رشته حفظ، روز سه‌شنبه(اول خردادماه)، محفوظات خود را ارائه داد و داوران از این حافظ کل، سه سؤال یک صفحه‌ای پرسیدند که با یک تذکر از سوی داوران مواجه شد.

همچنین، امید حسینی‌نژاد، دیگر نماینده کشورمان در رشته تلاوت نیز روز سه‌شنبه، در نوبت خود آیات ۶۵ تا ۷۲ سوره مبارکه حج را تلاوت کرد.
 
قرار است، آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، روز یکشنبه ۶ خرداد ماه با حضور اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه در شهر آنکارا برگزار  شود.

انتهای پیام
captcha