5 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی
کد خبر: 3711207
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
احمدی خبر داد:

5 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در سومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی

گروه فرهنگی ـ آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی به میزبانی استان فارس، 5 تیرماه امسال اعلام شده است.

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه فراخوان شركت در سومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی به میزبانی این استان اعلام شده است، گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 5 تیرماه انتخاب شده است.
وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: امام رضا(ع) و خانواده، امام رضا(ع) و جامعه اسلامی، امام رضا و ارتباط با خدا و سیره و زندگی امام موسی كاظم(ع) به عنوان موضوعات این جشنواره انتخاب شده‌اند.
احمدی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و گرامیداشت تولیدكنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی برشمرد.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس یادآور شد: شركت‌كنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعری به گویش‌های لری، بلوچی و ابهری، گیلكی، تالشی و تالی، مازندرانی، استرآبادی و طبری، كردی و گویش‌های وابسته آن، گویش‌های فارسی شامل لارستانی و گویش‌های وابسته، كوهمره‌ای و گویش‌های وابسته، گویش‌های منفرد فارس، گویش‌های مركزی، گویش‌های سمنانی، گویش‌های خوزی، گویش‌های آذربایجانی و گویش‌های خراسانی ارسال كنند.
وی با بیان اینكه علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت portal.shamstoos.ir مراجعه كنند، گفت: زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره مردادماه امسال معین شده است.
احمدی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس شیراز، بلوار ایثار، چهار راه ایثار، ساختمان شماره 2 اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، طبقه دوم، معاونت قرآن و عترت، دبیرخانه جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی با كدپستی 71537447945 ارسال كنند.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس اظهار كرد: پست الكترونیكی shererazaviaqvameirani@gmail.com برای دریافت آثار این جشنواره مهیا شده است.
انتهای پیام

captcha