نگاهی به آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه امروز
کد خبر: 3692258
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

نگاهی به آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه امروز

کانون خبرنگاران نبأ ــ بنیاد اندیشه و احسان توحید، برنامه «فاطمه(س) و جامعه امروز» را در سه روز متوالی از ساعت 19:30 تا 21:30 برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بنیاد اندیشه و احسان توحید با همکاری انجمن اندیشه و قلم و خانه اندیشمندان علوم انسانی برنامه «فاطمه(س) و جامعه امروز» را با محوریت آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه امروز در سه روز متوالی از ساعت 19:30 تا 21:30 برگزار می‌کند.
برنامه «ظرافت‌هایی از حیات اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س)» با سخنرانی مرتضی باقری و برنامه «معیار‌های ایمان در الگوی حضرت زهرا(س)» با سخنرانی مجید معارف یکشنبه، 29 بهمن‌ماه برگزر شد.
دومین برنامه‌ 30 بهمن‌ماه با محوریت «تحلیل سیر نزول آیات قرآن درباره زن» و «امکان یا عدم امکان الگو‌برداری از زهرای مرضیه» با حضور مهدی مهریزی و محمد پروازی همراه است.
همچنین سومین برنامه یکم اسفند‌ماه با حضور طوبی کرمانی و سیدجواد ورعی به مباحث «چرا الگو‌ و چرا حضرت زهرا(س)» و «اعتراض به ستم، حق شهروندی و تکلیف دینی» می‌پردازد.
یادآور می‌شود، این برنامه‌ها همراه با مرثیه‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) در خیابان استاد نجات الهی، نبش ورشو، سالن فردوسی برگزار می‌شود.

فاطمه بغدادی

انتهای پیام/

captcha