4200 زوج لرستانی در انتظار وام ازدواج
کد خبر: 3686486
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
عزیزپور مطرح کرد:

4200 زوج لرستانی در انتظار وام ازدواج

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از کاهش صف انتظار وام ازدواج در لرستان خبر داد و افزود: تعداد چهار هزار و دویست زوج لرستانی در صف وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ظهر امروز دوشنبه، نهم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۳۲ هزار زوج لرستانی در صف وام ازدواج بودند، گفت: در همان سال با کارگروه ازدواج استان لرستان ۳۳۳ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد و در سال جاری تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته آمار تسهیلات ازدواج در لرستان از ۳۲ هزار به ۴۲۰۰ زوج کاهش یافته است.
عزیزپور با بیان این‌که بعضی مواقع زوج‌ها توان تامین وثیقه و ضمانت‌های بانک‌ها جهت تسهیلات وام ازدواج ندارند، اضافه کرد: در ارتباط با ضامن هم جهت دریافت وام ازدواج با پیگیری‌های انجام شده توسط بانک‌ها طوری عمل می‌شود تا زوج‌های جوان بتوانند به‌راحتی وام ازدواج را دریافت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان فرهنگ‌سازی در قشر جوان را از مهم‌ترین وظایف حوزه جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان دانست و گفت: در تفاهم‌نامه با اداره‌کل فنی و حرفه ای لرستان جوانان لرستان می‌توانند به طور رایگان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.
وی در خصوص اعزام ورزشکاران لرستانی به مسابقات بین‌المللی اظهارکرد: تاکنون هیچ تیم یا ورزشکاری نیامده است که ما آن‌را به مسابقات بین‌المللی اعزام نکرده باشیم و تمام تیم‌ها جهت اعزام می‌توانند روی کمک اداره‌کل ورزش و جوانان حساب کنند.
عزیزپور اضافه کرد: در حال پیگیری افتتاح خانه‌های جوان در استان هستیم این در حالی‌است که در ایام‌الله دهه فجر خانه جوان شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده خانه بتوانیم خانه جوان پلدختر را نیز افتتاح کنیم.

captcha