مسئولان هیئات مذهبی یابد الگوی وحدت‌آفرین برای دیگران باشند
کد خبر: 3680313
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
زاهدی:

مسئولان هیئات مذهبی یابد الگوی وحدت‌آفرین برای دیگران باشند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ممسنی با تأكید بر اینكه هیئات مذهبی باید ندای وحدت سردهند، گفت: مسئولان هیئات مذهبی باید سرمشق و الگوی وحدت‌آفرین برای دیگران باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیددرویش زاهدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ممسنی امروز، 18 دی‌ماه در دیدار با مسئول هیئت مذهبی فاطمه زهرا(س) نورآباد با اشاره به لزوم ایجاد همدلی و وحدت بین همه آحاد مردم گفت: مسئولان هیئات مذهبی باید سرمشق و الگوی وحدت‌آفرین برای دیگران باشند.
وی با تأكید بر اینكه هیئات مذهبی باید ندای وحدت سردهند، افزود: وحدت موجب تقویت دین و نظام اسلامی می‌شود و هیئات مذهبی چون تجمع عظیمی از گروه‌های مختلف مردم است که در جهت اعتلای فرهنگ حسینی می‌کوشند باید بیش از همه به اتحاد و همبستگی توجه کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی ممسنی، نقش هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار چشمگیر ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی با همت مسجدی‌ها و هیئتی‌ها پیروز شد و افراد هیئتی بودند که با دعوت از مردم و حضور وحدت آفرین پرچم اسلام را برافراشتند تا انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن با رهبری امام (ره) به پیروزی رسید.
زاهدی گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با سوء استفاده از خواسته به‌حق مردم مبنی بر گرانی و فساد این مسائل را سیاسی کنند و می‌طلبد که مومنین نسبت به منافقین و عوامل بیگانه هوشیار باشند تا در این مرحله هم مانند گذشته آمریکا و اذناب داخلیش را روسیاه كنیم.

captcha