مظلومیت شهدای روحانی کردستان چند برابر دیگر شهدا است
کد خبر: 3672604
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

مظلومیت شهدای روحانی کردستان چند برابر دیگر شهدا است

گروه سیاسی: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی، مظلومیت شهدای روحانی کردستان را بسیار بیشتر از مظلومیت دیگر شهدای استان عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان امروز، 22 آذرماه در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مرور یاد کردن نام شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های آن یک رسالت نه تنها برای مسئولان بلکه برای تمامی اقشار جامعه است .
وی افزود: امروز باید دست کسانی را بوسید که در سخت‌ترین شرایط فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا هم اکنون ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار بتواند از دستاوردهایش دفاع کند و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.
مرادی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های شب خاطره قدمی کوچک و حداقلی برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست که دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان کردستان طی چند سال اخیر در دستور کار قرار داده و خوشبختانه این اقدام مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: امروز در راستای کنگره 5400 شهید استان و یادواره 1870 شهید ترور استان جمعی از همرزمان، اعضای خانواده شهید روحانی ملا محی الدین بیانی در این شب خاطره حضور بهم رسانده تا از یکی دیگر از شهدای مظلوم این خطه خونرنگ و سرزمین مجاهدت‌های خاموش یاد کرده باشیم.
رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر تاریخی به استان کردستان از مظلومیت شهدای کردستان یاد کردند و باید گفت که این مظلومیت در خصوص شهدای روحانی این خطه چند برابر است و به همین دلیل حوزه هنری کردستان در راستای یکی از رسالت‌های اصلی خود تلاش می‌کند تا با برگزاری مراسم های شب خاطره، چاپ کتاب و ... قدمی هر چند کوچک برای زنده کردن آن همه ایثار و شهادت را بردارد.
وی در خصوص شهید ملا محی الدین بیانی و دیگر شهدای روحانی عنوان کرد: در روزهایی که کردستان هم از سوی رژیم بعث صدام و هم از سوی افراد فریب خورده استکبار جهانی مورد هجوم واقع شده بود این شهید والا مقام با روشنگری های خود به انقلاب و اسلام خدمت می‌کردند که این اقدام آنها با حرکت ناجوانمردانه ضد انقلاب مواجه شد و وی و تعدادی دیگر از این عزیزان با اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ترور به شهادت رسیدند.
مرادی تأکید کرد: بدون شک زبان و قلم قاصر از بیان گوشه ای از اقدامات و حرکت های شهید بیانی و دیگر ماموستاهای شهید در کردستان است، چرا که این عزیزان در روزهایی به دفاع عینی و واقعی از انقلاب و نظام اسلامی پرداختند که نتیجه آن را نسل های بعدی هم حس خواهند کرد.
وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: همه باید بدانیم که امروز نگاه طمع کارانه دشمنان همچنان به نظام و انقلاب اسلامی ما وجود دارد و یکی از راه های اصلی برای مقابله با این توطئه ها، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی زندگی این افراد برای نسل های جوان و آینده‌دار این سرزمین است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان وی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت ترامپ و توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی در خصوص انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل، یادآور شد : بدون شک بار دیگر فرزندی از دیار ایران همچون صلاح الدین ایوبی به پا خواهد خواست و هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را برای همیشه از میان خواهد برد، چرا که این وعده الهی است که حق همواره بر ظلم پیروز خواهد شد و این وعده و نصرت الهی در خصوص از بین رفتن گروهک تکفیری داعش از سوی فرزندی از فرزندان روح الله، یعنی سردار قاسم سلیمانی به منصه ظهور رسید.

captcha