ارائه ۶۴۰۰خدمت حقوقی به مددجویان استان مرکزی
کد خبر: 3672594
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
بهرامی خبر داد:

ارائه ۶۴۰۰خدمت حقوقی به مددجویان استان مرکزی

گروه اجتماعی: قائم ‌مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزارو ۴۶۳ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، عدالت بهرامی، قائم‌ مقام کمیته امداد استان مرکزی، با بیان اینکه بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی، در صورت روبرو شدن با مشکلات قضایی قادر به دریافت حق‌ و حقوق خود نیستند گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از مشاوره کارشناسان اداره حقوقی و بیش از ۳۶۰ وکیل نیکوکار در سطح استان برای رفع مشکلات حقوقی خود استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزارو ۴۶۳ خدمت حقوقی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت‌ شده است،گفت: خدمات ارائه‌ شده درزمینه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست، لایحه، تنظیم شکایت، حضور در جلسات دادرسی، استعلامات ثبتی و تنظیم قراردادها بوده است.
قائم‌ مقام کمیته امداد استان مرکزی در ادامه پرداخت کمک‌ هزینه‌های دادرسی را از دیگر خدمات حقوقی به مددجویان عنوان و بیان کرد: طی سال جاری تاکنون ۲۵ میلیون تومان بابت معاضدت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت ‌شده است.
بهرامی از همکاری بیش از ۳۶۰ وکیل و حقوقدان نیکوکار با کمیته امداد استان خبر داد و گفت: مددجویان از طریق کارشناسان حقوقی به وکلا معرفی می‌شوند و وکلا بدون دریافت هزینه و به ‌صورت رایگان به مشکلات حقوقی مددجویان رسیدگی می‌کنند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان در پایان گفت: امسال تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان با کانون وکلا، مرکز وکلای قوه قضائیه، بسیج حقوقدانان و کانون سردفتران و دفتر یاران استان منعقد شده است.

captcha