دارالقرآن سروش آسمانی آموزش و پرورش در منطقه 2 افتتاح شد
کد خبر: 3672566
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
در حاشیه آیین افتتاحیه نمادین هفته قرآن، عترت شهر تهران؛

دارالقرآن سروش آسمانی آموزش و پرورش در منطقه 2 افتتاح شد

فعالیت‌های قرآنی: آیین افتتاحیه دارالقرآن سروش آسمانی در منطقه 2 شهر تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان اداره قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه و آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حاشیه آیین افتتاح هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه فرهنگ دو با حضور مهدی فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز این وزارت و همچنین دیگر مسئولان و فرهنگیان و همچنین دانش‌آموزان امروز، 22 آذرماه در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، دارالقرآن سروش آسمانی در منطقه 2 افتتاح شد.
این دارالقرآن از دارالقرآن‌ها قدیمی آموزش و پرورش در شهر تهران است که به دلیل اینکه ساختمان آن، ساختمان مناسبی نبود، چند سالیست که به کانون قدس منتقل شد و از آنجا که سفارش اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حوزه دارالقرآن‌ها اینست که مستقل باشند، از سوی مسئولان مربوطه تلاش شد و ساختمان مستقلی خریداری شد.
این ساختمان 16 کلاس دارد که این دارالقرآن سروش آسمانی به مکان جدید واقع در پشت دانشگاه صنعتی شریف، کوچه برومند منتقل می‌شود و مکان گذشته دارالقرآن سروش آسمانی در کانون قدس به عنوان یکی از شعب این دارالقرآن همچنان فعال خواهد بود.

captcha