برگزاری 100 همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 3655457
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
خسروانی خبر داد:

برگزاری 100 همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های فارس

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزای 100 همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های این استان به مناسبت دهه استکبارستیزی و یوم‌الله 13 آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عبدالله خسروانی، مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 30 مهرماه در جمع مسئولانبسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با بیان اینکه ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند، گفت‌: ملت غیور ایران اسلامی در اعصار و ادوار مختلف در مواجهه با انواع  مقابله‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها نشان داده‌اند که وحدت ملی و دفاع از ارزش‌ها را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.
وی افزود: این مسئله در برهه‌های خاص زمانی نظیر صدر انقلاب، دفاع مقدس، 13 آبان، 9 دی و...بسیار پرقوت و قابل توجه رخ‌نمایی کرده است.
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: هر زمانی که فشارها، یاوه گویی‌ها و اقدامات سخیف استکبار شدت گرفته است، این وحدت و آرمان‌خواهی در درون ملت شعله‌ورتر شده و خود را بیش از پیش در صحنه دلدادگی به نظام مقدس حاضر و ظاهر دیده‌اند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان فارس سخنان و رفتار ترامپ را منتج به مستحکم‌تر شدن هدف اتحاد ملت ایران دانست و گفت: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مدتی است دست به رفتاری می‌زند که هر چند سخیف، نابخردانه و دور از شأن یک رئیس جمهور است اما همین رفتارها منتج به انسجام داخلی در ایران شده و هدف و اتحاد این ملت غیور و عزتمند را تراکم‌تر، مستحکم‌تر و یکپارچه‌تر می‌کند.
خسروانی با اشاره به نزدیک شدن به دهه استکبارستیزی گفت: اکنون که در آستانه یوم‌الله 13 آبان ماه و دهه استکبارستیزی قرار گرفته‌ایم، ملت همیشه در صحنه ایران مثل سال‌های گذشه دوباره فریاد استکبارستیزی سر خواهند داد و با حضور در صحنه،لبیکی دوباره به انقلاب عزیز و شهدای گرانقدر خواهند گفت.
وی از برگزاری 100 همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه‌های استان فارس خبر داد و گفت: دانشجویان انقلابی فارس نیز همسو و همراه با ملت ایران از این قافله جا نخواهند ماند و  با تشخیص به موقع و عمل به هنگام خود باهر توطئه‌ای مقابله خواهند کرد.
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: به همت دانشجویان بسیجی این همایش‌ها در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود تا جهان بداند راهبرد نرمالیزاسیون ایران اسلامی مثل سایر سیاست‌های نجس استکبار منقضی شده و محسن حججی‌های زمان همواره در خط مقدم نبرد با دشمن هستند و با تغییر عرصه نبرد نیز دچار تزلزل نشده‌اند.
captcha