همكاری اعتاب مقدسه در حوزه‌های مختلف/ تمام محبان حسینی به گروهك‌های داعشی حساسند
کد خبر: 3655446
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
آیت‌الله دستغیب مطرح كرد:

همكاری اعتاب مقدسه در حوزه‌های مختلف/ تمام محبان حسینی به گروهك‌های داعشی حساسند

گروه اجتماعی: تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به برگزاری اجلاس‌های تولیت‌های اعتاب مقدسه جهان اسلام گفت: در این اجلاس‌ها به نتایج مفید و مؤثری در حوزه‌های مختلف همکاری رسیده‌‌ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 30 مهرماه در دیدار با شیخ میثم زبیدی، نائب التولیه حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس(ع) گفت: در سنوات اخیر ارتباطاتی برقرار شده و متولیان اعتاب مقدسه در اجلاس‌های برگزار شده به نتایج مفید و مؤثری در حوزه‌های مختلف همکاری رسیده‌اند.

وی افزود: در اجلاسیه دوم اعتاب مقدسه در کربلا، از حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کربلایی، نماینده آیت‌الله سیستانی و دیگر نمایندگان برای حضور در شیراز و سومین حرم اهل‌بیت(ع) دعوت کردیم، که این ارتباطات و آشنایی‌هایی که از نزدیک اتفاق می‌افتد پدیده مبارکی است و سبب تبادل افکار و انتقال تجربیات می‌شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز کسی ادعای حسینی بودن داشته باشد و شیعه، پیرو، خادم و محب امام حسین(ع) باشد حتماً نسبت به گروهک‌های داعشی وحشی و خونخوار حساسیت دارد.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه به لطف خدا، عنایت امام زمان(عج) و فتوای مرجعیت، این گروهک‌ها خوار و ذلیل شده و به زودی نابود می‌شوند، گفت: اگر نام امام حسین(ع) بر زبان کسی جاری است و محبت آقا در دل او است باید دشمن داعش باشد.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز در ادامه با اشاره به نقشه شوم استکبار در رابطه با رفراندوم کردستان عراق گفت: این توطئه‌هایی که به دنبال این جریان از ناحیه صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و آمریکا انجام شده برای این است که راه‌ها را تضعیف کنند، این خائنین کسانی را دارند که ذخیره و مزدوران اسرائیل هستند که آن‌ها را برای روز مبادا پنهان کرده و هر وقت به آن‌ها نیازمند شدند آن‌ها را آشکار نمایند، امید است خدا این فرصت را آن‌ها گرفته و این تهدید به فتح و پیروزی بهتری تبدیل شود.

وی ابراز امیدواری كرد كه این توطئه هم خنثی خواهد شد و عراق که به دلیل حضور اهل‌بیت(ع) به عنوان یک سرزمین مقدس است، عزت و عظمتش حفظ شود و مردم عراق همانند مردم ایران و کشورهای هم‌جوار ثابت قدم بمانند.

captcha