پیگیری بیمه فعالان قرآنی مهمترین اولویت هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران
کد خبر: 3655386
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

پیگیری بیمه فعالان قرآنی مهمترین اولویت هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با اشاره به تخصیص اعتبارات استانی موسسات قرآنی گفت: اولین و یکی از مهمترین اقدامات هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران بیمه فعالان قرآنی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حسن محمدی، از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران با اشاره به روند فعالیت این هیئت مدیر بعد از از انتخابات مجمع عمومی تهران جهت ایجاد اتحادیه مدغم تهران در جمعه گذشته گفت: با ادغام انجام شده امیدواریم یک هم افزایی بین موسسات مردمی قرآنی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید به سرعت ساختار هیئت مدیره را شکل بدهیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتحادیه مدغم استان تهران یک اتحادیه پیش رو است و می تواند در تصمیم گیری های کلان نقش آفرینی کند به دنبال یک انسجام بین اعضای هیئت مدیره هستیم.

محمدی با بیان اینکه در این راستا تعاملات خود را با مدیران موسسات و نهادهای مردمی قرآنی آغاز کردیم، اظهار کرد: در برپایی جلسات باید مشکلات و مسائل پیش روی موسسات را برطرف کنیم و در حوزه سیاستگذاری ها مطلوب تر عمل کنیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با اشاره به بررسی اولویت های جامعه قرآنی از سوی این هیئت مدیره تصریح کرد: با توجه به خبرهای خوب در مورد تخصیص اعتبارات قرآنی در آینده نزدیک درصدد حل مشکلات زیرساختی موسسات قرآنی استان تهران هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از واریز اعتبارات قرآنی ویژه موسسات در مورد تخصیص اعتبارات استانی موسسات قرآنی مردمی اقدام خواهیم کرد، تاکیدکرد: بی شک انجام بیمه فعالان قرآنی با وجود بیمه شدن تعدادی از قرآنیان، اولین و یکی از مهمترین اقدامات هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران خواهد بود. 
captcha