انتشار فراخوان سوگواره عکس عاشورایی «خیمه» در اندیمشک
کد خبر: 3642537
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

انتشار فراخوان سوگواره عکس عاشورایی «خیمه» در اندیمشک

گروه فرهنگی: فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشورایی «خیمه» با موضوع آیین‌های عزاداری ماه محرم در اندیمشک منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نخستین سوگواره عکس عاشورایی «خیمه» با موضوع آئین‌های عزاداری ماه محرم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و با همکاری کانون فیلم و عکس و فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سوگواره، اعتلای مفهوم غنی عزاداری، فرهنگ ایرانی و عاشورایی و ثبت جلوه‌های ناب از عشق و دلدادگی مردم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

شرکت در این سوگواره عکس عاشورایی محدودیت سنی ندارد و برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است. بر اساس فراخون اعلام شده، عکس‌های ارسالی می‌تواند با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه و رنگی، سیاه و سفید، دیجیتال یا آنالوگ باشند.

عکس‌ها باید به صورت مستند و در سطح شهرستان اندیمشک و حومه باشند. هر عکاس می‌تواند حداکثر با ارائه ١٠ اثر در سوگواره شرکت کند.

هیات داوران ٢٠ عکس را برای برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان انتخاب خواهد کرد.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ سوگواره حداکثر تا تاریخ ٣٠ مهر ٩٦ اعلام شده است و به ١٠ نفر از برگزیدگان، لوح تقدیر، گواهی شرکت در سوگواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

آثار باید به نشانی تلگرامی و یا به آدرس پست الکترونیک به همراه مشخصات عکاس شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، آدرس و شماره تلفن ارسال شود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس خوزستان، اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ٠٦١٤٢٦٥٤٠٦٣ – ٠٦١٤٢٦٥٤٣٠٧ تماس بگیرند.

کانال تلگرام سوگواره https://t.me/KheymehSoog است و آدرس برای ارسال آثار به تلگرام از طریق نشانی axandimeshk@ و جهت ارسال از طریق پست الکترونیک به نشانی khaymehsoog@gmail.com است.


captcha