خیرین در راستای افزایش ازدواج‌های آسان تلاش کنند
کد خبر: 3634990
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
عزیزپور:

خیرین در راستای افزایش ازدواج‌های آسان تلاش کنند

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که میانگین سن ازدواج در لرستان ۲۸ سال و شش ماه است، گفت: خیرین و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد و مراکز مشاوره‌ای در راستای افزایش ازدواج و ازدواج‌های آسان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، در جشنواره ازدواج جوانان که امروز یک‌شنبه، پنجم شهریورماه در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد، گفت: در کشور ما میانگین ازدواج ۸/۶ به ازای هر هزار نفر است که در لرستان این میانگین ۱۰/۳ است به‌طوری‌که آمار ازدواج در لرستان نسبت به میانگین کشوری ازدواج بالاتر است.
وی افزود: خیرین و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد و مراکز مشاوره‌ای در راستای افزایش ازدواج و ازدواج‌های آسان تلاش کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: میانگین سن ازدواج در لرستان ۲۸ سال و شش ماه است این در حالی‌است که در سال گذشته ۳۳۳ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بین زوج‌های جوان توزیع شد.
عزیزپور عنوان کرد: در سال گذشته تعداد۳۰ هزار نفر از جوانان لرستان وام ازدواج را دریافت کردند این در حالی‌است که تا پایان سال‌جاری صف انتظار وام ازدواج به صفر خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از فعالان و خیرین حوزه ازدواج و زوج‌های برتر و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.
 یادآور می‌شود، جشنواره ازدواج جوانان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد.
captcha