مساعدت 62 میلیارد ریالی خیران فارس به نیازمندان در ویژه برنامه جشن رمضان
کد خبر: 3609575
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

مساعدت 62 میلیارد ریالی خیران فارس به نیازمندان در ویژه برنامه جشن رمضان

گروه اجتماعی: طی 8 شب برنامه تلویزیونی جشن رمضان بیش از 62 میلیارد و 315 میلیون ریال برای كمك به نیازمندان استان فارس جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، هشتمین شب از برنامه تلویزیونی جشن رمضان به میزبانی کمیته امداد در حالی به پایان رسید که خیران استان فارس مشارکت گسترده‌ای در این ویژه برنامه داشته‌اند به طوری که در این هشت شب بیش از 62 میلیارد و 235 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

محمدبذرافشان، مدیرکل کمیته امداد استان فارس با ارائه گزارشی از برگزاری هشت شب از جشن رمضان گفت: خیران در این هشت شب بیش از 14 میلیارد و 900 میلیون ریال برای مسکن مددجویان و بیش از 12 میلیارد و 315 میلیون ریال برای اطعام نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم جشن رمضان به مدت 10 شب از 11 خرداد 96 آغاز شده است، گفت: این مراسم هر شب از ساعت 21:00 به جزء روزهای 13، 14 و 15 خردادماه در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید ربانی از سیمای مرکز فارس پخش شده که محور برنامه‌ها نیز موضوع‌های فرهنگی با هدف جذب حامیان ، همراه با تجلیل از خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با دعوت از خیران برای کمک به نیازمندان افزود: در کنار مراسم جشن رمضان غرفه‌هایی از تولیدات مختلف مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برپا شده که مردم می‌توانند با خرید از این غرفه‌ها نیازمندان را مورد حمایت قرار دهند.

بذرافشان با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان برنامه مهمونی هر روز عصر از ساعت 18:30 با موضوع جذب حامیان و حمایت از نیازمندان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی بر روی آنتن شبکه فارس رفته است و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: برنامه رادیویی سفره های آسمانی نیز هر روز از ساعت 19 با موضوع اطعام نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های کمیته امداد فارس در ماه رمضان امسال اشاره کرد و گفت: بازدید از منازل ایتام به همراه مسئولان و نخبگان استان فارس، توزیع بسته‌های غذایی، برپایی سفره‌های اطعام مددجویان و نیازمندان، اجرای ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و برپایی جشن‌های رمضان در تمام شهرستان‌ها از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس به تعداد حامیان جذب شده از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح حامی‌یابی یکی از طرح‌های شاخص این نهاد در ماه مبارک رمضان است که در شب‌های قدر اجرا می‌شود.

بذرافشان یادآورشد: مردم استان فارس می‌توانند کمک‌های خود به کمیته امداد استان را به شماره کارت 0101273073000 نزد بانک ملی، شماره حساب 0101273073000 ویا با شماره گیری #071*8877* واریز کنند.

captcha