«با قرآن در ماه رمضان»؛‌ میهمان تمام اماكن مذهبی شهرستان رستم
کد خبر: 3606173
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

«با قرآن در ماه رمضان»؛‌ میهمان تمام اماكن مذهبی شهرستان رستم

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست تبلیغات اسلامی رستم گفت: همزمان با ایام ماه مبارك رمضان طرح «با قرآن در ماه رمضان» در مساجد، بقاع متبركه و تمام اماكن مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام جمشید مرادی، سرپرست تبلیغات اسلامی رستم امروز، 13 خردادماه با بیان اینكه همزمان با ایام ماه مبارك رمضان طرح «با قرآن در رمضان» در مساجد، بقاع متبركه و تمام اماكن مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: یكی از برنامه‌های این طرح جزءخوانی قرآن كریم است.

وی افزود: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر مصیری و مسجد صاحب الزمان شهر کوپن شهرستان رستم از ابتدای ماه رمضان تاكنون در حال برگزاری است.

مرادی اظهار كرد: با حضور روحانی خود استقرار و تعدادی از قاریان ممتاز شهرستان هر روز یک جزء از قرآن کریم قبل از نماز مغرب و عشاء در این مساجد با شرکت عموم قرائت می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی رستم گفت: در این مراسم برنامه‌های متنوعی همچون تفسیر و توضیح آیات قرآنی نیز تدارک دیده شده تا روزه‌داران بتوانند حداکثر استفاده را از این ماه ببرند.

وی در پایان یادآور شد كه این مراسم تا آخر ماه مبارک رمضان در این مساجد ادامه دارد و در صدد آن هستیم که برای شب‌های قدر از ظرفیت قاریان کشوری در این مراسم نیز استفاده کنیم.

captcha