«گنج دانش» علاقه‌مندان به كتابخوانی را فراخواند
کد خبر: 3598979
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

«گنج دانش» علاقه‌مندان به كتابخوانی را فراخواند

گروه فرهنگی:‌ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گنج دانش» با همکاری کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احمد همتی بوشهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 23 اردیبهشت‌ماه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گنج دانش» با همکاری کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خبر داد و گفت: کتاب راهنمای گردشگری شیراز به عنوان منبع این مسابقه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینكه آشنایی شرکت کنندگان با شهر شیراز هدف از تعیین این کتاب بوده است، افزود: فراخوان شرکت در این مسابقه همزمان با هفته شیراز در سطح فرهنگسراهای شیراز اعلام شده است.

همتی بوشهری ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب و پرسشنامه را از کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و تمام فرهنگسراهای سطح شهر تهیه کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 16 خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: این مسابقه به صورت کتبی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین اظهار کرد: 10 جایزه یک میلیون ریالی نیز جوایز ارزنده برای برگزیدگان مسابقه کتابخوانی گنج دانش پیش‌بینی شده است.
وی در پایان گفت: شهروندان خوب شیراز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به آدرس www.shiraz.ir/sfarhangi وکتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به آدرس lib.shahecheragh.ir و مراجعه کنند.

captcha