جلسه شورای قرآنی منطقه 10 تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3594863
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

جلسه شورای قرآنی منطقه 10 تهران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه شورای قرآنی منطقه 10 تهران روز شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

عبدالکریم طرفه‌نژاد، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری شورای قرآنی منطقه 10 تهران طی روز شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران تصریح کرد: این جلسه از ساعت 15 در محل ساختمان شهید غنی‌پور منطقه 10 تهران واقع در خیابان قزوین، خیابان بنکدار، خیابان درویش، جنب بوشتان تهرانی برگزار خواهد شد.

طرفه‌نژاد در ادامه افزود: این جلسه قرآنی جهت هماهنگی بیشتر فعالیت‌های قرآنی منطقه 10 طی سال جاری در مجموعه شهرداری برگزار می‌شود و طی آن نیز مسئولان فرهنگی و قرآنی شهرداری به ارائه گزارشی از عملکرد قرآنی شهرداری می‌پردازند.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران بیان کرد: این جلسه با حضور عباس بابازاده، شهردار منطقه 10، رضائی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 و کارشناسانی از شهرداری و آموزش و پرورش منطقه 10 همچنین، اداره تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران برگزار می‌شود.

طرفه‌نژاد ادامه داد: همچنین از سیدحسین کوششی،‌ دبیر شورای عالی قرآن شهر تهران، علی اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن نیز برای حضور در این جلسه قرآنی دعوت به عمل آمده است.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران در پایان تصریح کرد: در این جلسه همچنین، در رابطه با برنامه‌های مختلف قرآنی که برای سال 95 برنامه‌ریزی شده است نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

captcha