عصر آخرین پنجشنبه سال با برگزاری شب شعر فاطمی/ شعرسرایی بانوان شاعر شیرازی از مادر آب و آیینه
کد خبر: 3583301
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

عصر آخرین پنجشنبه سال با برگزاری شب شعر فاطمی/ شعرسرایی بانوان شاعر شیرازی از مادر آب و آیینه

گروه فرهنگی: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و به‌همت مشترک حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و سازمان آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی «شب شعر فاطمی» ویژه بانوان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، هاشم کرونی، کارشناس مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: در پایان سالی که ابتدا و انتهای آن متبرک به نام و ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) هدیه‌ای از آستان مقدس حضرت سلطان اباالحسن علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نصیب جامعه ادبی شیراز شده است.

وی افزود: این عنایت و گوشه چشم امام رئوف برگزاری مشترک شب شعر فاطمی ویژه بانوان است که با حضور و همراهی بانوان شاعر و زنان و دختران ادب دوست شهر شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس گفت: ان‌شاءالله از ساعت 16 روز پنجشنبه هفته جاری 26 اسفندماه با حضور 10 نفر از بانوان شاعر پیشکسوت و برگزیدگان جوان و نخبه شعر فارس این شب شعر برگزار می‌شود.

وی پیرامون محتوای این اثار گفت: شب شعر فاطمی «مادر آیینه و آب» به اشعار فاطمی شاعران زن استان فارس اختصاص دارد همچنین موضوع ویژه این برنامه نیز شهدای مدافع حرم است. همچنین قرار است در این مراسم از خانواده یکی از شهدای مدافع حرم نیز تقدیر به عمل آید.

captcha