جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس ملی می‌شود/ گردآوری خاطرات شفاهی خبرنگار دفاع مقدس در فارس
کد خبر: 3578037
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
امیری‌نژاد:

جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس ملی می‌شود/ گردآوری خاطرات شفاهی خبرنگار دفاع مقدس در فارس

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس به‌صورت ملی در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 7 اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: با حمایت و مشاركت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این جشنواره در سال آینده به‌صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینكه سال گذشته نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس به‌صورت استانی در فارس برگزار شده بود، افزود‌:‌ ما تلاش می‌كنیم تا با برگزاری این جشنواره به صورت ملی، آن را به عنوان یكی از فعالیت‌های استان فارس در كشور ثبت كنیم.

امیری‌نژاد از تمام اصحاب رسانه فارس درخواست كرد تا درخشش خود را در این جشنواره حفظ كنند و این افتخار را همچنان برای این استان بیافرینند، گفت: به یاری خدا این كار به‌صورت جدی و با همكاری سازمان بسیج رسانه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زودی كلید خواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه برگزاری جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال جاری برشمرد و گفت: ما در حوزه ثبت خاطرات شفاهی رزمندگان نیز اقداماتی انجام داده‌ایم و به زودی اولین كتاب به نقل از یكی اصحاب رسانه این استان در این باره رونمایی خواهد شد و احتمالاً این كتاب در 3 خرداد ماه سال آینده رونمایی شود.

وی با بیان اینكه واحد ایثار و شهادت در سازمان بسیج رسانه فارس در سال جاری راه‌اندازی شده است، گفت: با پیگیری‌هایی كه توسط این واحد انجام شده است، تاكنون 14 نفر از شهدای رسانه در این استان شناسایی شده‌اند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

امیری‌نژاد در پایان برای برگزاری اردوی راهیان‌نور ویژه اصحاب رسانه فارس در پایان سال جاری اعلام آمادگی كرد و گفت: اگر اصحاب رسانه این استان آمادگی داشته باشند ما می‌توانیم كاروان راهیان نور را برای آنان راه‌اندازی كنیم.

captcha