مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی قرآن در فارس پنجم اسفند اعلام شد
کد خبر: 3565944
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی قرآن در فارس پنجم اسفند اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج گفت: پنجمین جشنواره استانی قرآن مجید در فارس به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد معنوی برای ارسال آثار خود تا پنجم اسفند 95 مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از ایرنا، صادق میری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج از برگزاری پنجمین جشنواره استانی قرآن مجید در فارس به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد معنوی برای ارسال آثار خود تا پنجم اسفند 95 مهلت دارند.
وی افزود: این جشنواره با هدف آشنایی عموم مردم با صنایع و هنرهای قرآنی، تجلی عملی احکام قرآن کریم در زندگی، کشف استعدادهای هنری با مضامین قرآنی، حمایت و تشویق این هنرمندان، در 2 بخش ویژه و آزاد در پنج رشته شامل عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی و گرافیک برگزار می‌شود.
میری اظهار كرد: تنها آثار با مضامین قرآنی در این جشنواره قابل پذیرش است و در هر یک از رشته‌های یاد شده هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر ارسال کند.
به گفته میری، همه آثار ارسالی به غیر از بخش عکس ها فاقد محدودیت در اندازه است و هنرمندان در استفاده از انواع تکنیک‌ها در ارائه آثار آزاد هستند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان باید آثار خود را در مهلت تعیین شده به دبیرخانه این جشنواره به نشانی، خنج، خیابان پیروزی انتهای بوستان شهید بهشتی، موسسه دارالقراقرآن احمدانی ارسال کنند.
رئیس اداره ارشاد خنج بیان کرد: ارسال آثار و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی است و هرگونه تصمیم‌گیری در مورد مقررات و برگزاری جشنواره بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
وی با تصریح اینكه آثار برگزیده از طریق هیات داوران که متشکل از 15 نفر (هر بخش سه نفر) است، مشخص می‌شود، گفت: همه آثار راه یافته به این جشنواره در صورت رضایت خالق اثر، امکان فروش خواهد داشت و کتاب جشنواره با محتوای همه آثار برگزیده در صورت امکان منتشر می‌شود.
میری اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس و مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین خنج برگزار می‌شود.
captcha