عاشورا، اقتدار تشیع است/ لزوم توجه به برپایی نمازهای جماعت در هیئات مذهبی
کد خبر: 3532046
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
عبدی:

عاشورا، اقتدار تشیع است/ لزوم توجه به برپایی نمازهای جماعت در هیئات مذهبی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد، محرم و حماسه عاشورا را نشانه عظمت اسلام و اقتدار تشیع دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه محرم با حضور مسئولان هیئات مذهبی فیروزآباد امروز، 31 شهریور در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حمزه عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد در این جلسه با تأكید بر اینكه محرم و حماسه عاشورا نشانه عظمت اسلام و اقتدار تشیع است، گفت: حماسه محرم برای همیشه ماندگار خواهد ماند و هیئت‌های مذهبی نیز در حفظ این حماسه و اقتدار تلاش می‌كنند.
وی با تأكید بر لزوم برگزاری هرچه باشكو‌ه‌تر مراسم‌های محرم اظهار كرد: برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری دهه محرم به‌ویژه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مهم‌ترین اولویت‌های این جلسه است.
عبدی بیان كرد: هماهنگی بین هیئت‌های مذهبی و ایجاد نظم و امنیت با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط به‌منظور برگزاری کیفی و کمی مراسم هدف مهم شورای هیئات مذهبی خواهد بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد، خواستار برپائی اقامه جماعت در هیئت‌های مذهبی به‌ویژه نماز ظهر عاشورا و استفاده بیشتر از روحانیون در صفوف عزادارن شد.
وی با بیان اینکه هیئات مذهبی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی به‌شمار می‌آیند، گفت: هیئت‌ها و مساجد، حسینیه‌ها همواره به‌عنوان مراکز تعالیم دینی مورد توجه بوده و هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۲
0
0
باید در اجرای مراسمات محرم و عاشورا هیئت‌های مذهبی به بهترین شکل برگزار کنند
captcha