تشرف زائر آلمانی به مذهب تشیع در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3485160
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

تشرف زائر آلمانی به مذهب تشیع در حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی: همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک زائر آلمانی ضمن تشرف به آستان مقدس شاهچراغ(ع)، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک زائر آلمانی ضمن تشرف به آستان مقدس شاهچراغ(ع)، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.
مایکل شِک که متولد سال 1966 میلادی است، در دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و ادای شهادت به یکتائی خداوند متعال و دلالت بر رسالت پیامبراکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت به ولایت امیرالمومنین(ع) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری تشرف یافت و نام میکائیل را برای خود انتخاب کرد.
آیت‌الله دستغیب در دیدار با این تازه مسلمان با بیان اینکه مسلمانی تنها به ادعا نیست، گفت: در حال حاضر در جهان افرادی هستند که با نام اسلام اعمالی بر خلاف اسلام و آموزه‌های دینی انجام می‌دهند که نمونه آن عناصر تروریست داعش هستند که تنها نامی از اسلام بر خود دارند و از حقیقت اسلام که از ابتدا تا انتها در قرآن کریم موجود است به دور هستند.
منتخب فارس در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دین مبین اسلام دینی است که برخلاف سایر ادیان دچار تحریف نشده است و در طول 14 قرن، اسلام با همه  اصالت‌ها و ارزش‌هایش ماندگار مانده است.
میکائیل نیز در این دیدار، اولین آشنایی خود به مذهب تشیع را از طریق یکی از بستگان مسلمانش که پزشک و نویسنده کتاب «اسلام، دارویی شفابخش» بود، عنوان کرد و افزود: روی آوردن او به اسلام، یک سفر بود که از همان آغاز آشنایی و مباحثه با این پزشک مسلمان به‌وجود آمد.
وی، عدم پذیرش بعضی باورها در مسیحیت (همچون تثلیث) و همچنین آشنایی با همسر ایرانی خود و در ادامه سفر معنوی خود به ایران و تحقیق در مورد اسلام را از جمله مواردی عنوان کرد که باعث شد وی تصمیم به تشرف به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری بگیرد.
captcha