شمیم عطر قرآن در 14 منطقه فارس/ رقابت 7000 دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3482185
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

شمیم عطر قرآن در 14 منطقه فارس/ رقابت 7000 دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مرحله 14 گانه در 14 شهر استان فارس از امروز به‌مدت دو روز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مرحله 14 گانه از امروز، 19 اسفندماه به‌مدت دو روز در 14 شهر استان فارس آغاز شد.
حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه آغاز به کار این مسابقات در ناحیه یک شیراز گفت: شیراز و سیزده شهرستان و منطقه استان فارس ضمیم عطر قرآن را با رقابت 7 هزار دانش‌آموز فارسی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استشمام می‌کنند.
وی ابراز کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله 14 گانه استان فارس در 10 رشته قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.
آذری اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق آباده، کامفیروز، بیضا، سروستان، جویم، کوار، خنج، ناحیه یک شیراز، علامرودشت، دشمن زیاری، جره و بالاده، سرچهان، نی‌ریز و بیرم در حال برگزاری است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در مراسم افتتاحیه این مسابقات در شیراز که به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک این شهر برگزار شد، بیش از 1000 دانش‌آموز حضور دارند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح استان با شرکت بیش از 7 هزار نفر دانش‌آموز و داوری 900 نفر نیز در حال برگزاری است، گفت: بیش از 1500 نفر نیز به‌عنوان عوامل اجرایی این مسابقات مشغول به فعالیت هستند که این مسابقات نیز در 350 حوزه آزمون شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶
0
1
سلام می خواستم بدونم نتایج این مسابقات هم اومده مخصوصا مسابقات به میزبانی کامفیروز
با تشکر زهرا
captcha