تمهیدات آتش‎نشانی اهواز برای ایمنی راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3474818
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

تمهیدات آتش‎نشانی اهواز برای ایمنی راهپیمایی 22 بهمن

گروه سياسي: مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برقراری تمهیدات ویژه این سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی در جریان برگزاری راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآني(ايكنا) از خوزستان، امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، با اشاره به حضور نيروهاي آتش‌نشاني اهواز در كنار راهپيمايان اظهار كرد: سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در راستای اجرای وظایف ذاتی خود به منظور بالا بردن آمادگی خود در مقابله با حوادث احتمالی و باتوجه به گستردگی این راهپیمایی عظیم، تدابیر خاص و مدونی را پیشبینی کرده است و دراین روز به اجرا میگذارد.

وی عنوان کرد: استقرار 5 دستگاه خودروی سبک و نیمهسنگین و همچنین استقرار و استفاده از سه دستگاه خودروی وانت مجهز به سیستم اطفا حریق پیشرفته و تحت فشار روت فایر با قابلیت سرعت و مانور بالا ویژه نقاط پرتردد و دارای گرههای ترافیکی از جمله فلکه ساعت، میدان مولوی، ابتدای پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، تقاطع شریعتی-سلمان فارسی و چهارراه آبادان از جمله تدابیر اتخاذ شده برای این روز است.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی اهواز بیان کرد: 6 تیم دونفره از آتشنشانان مجهز به سیستم اطفا حریق پیشرفته پرتابل قابل حمل توسط فرد(AFT)نیز در تقاطعها و در مسیر راهپیمایی به صورت پیاده و همراه باراهپیمایاندر این مراسم حضور خواهند داشت تا بالاترین سطح آمادگی و ایمنی مراسم تامین شود.

نجفی افزود: استفاده از 6 گشت خودرویی مدیران مناطق و فرماندهان ایستگاههای عملیاتی مجهز به انواع کپسولهای اطفا حریق در سطح هسته‎یمرکزی شهر نیز از دیگر تمهیداتی است که برای این روز درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز توصیه کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را سریعا با تلفن 125 اطلاعرسانی نمایند و مسیر را برای خودروهای امدادی بازگشایی کنند.

captcha