دهه فجر؛ دهه بررسی عملکردها و پیشرفت‌ها/ در بسیاری از پروژه‌های اجرایی جلوتر از برنامه هستیم
کد خبر: 3470996
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
فرماندار خوشاب بیان کرد:

دهه فجر؛ دهه بررسی عملکردها و پیشرفت‌ها/ در بسیاری از پروژه‌های اجرایی جلوتر از برنامه هستیم

گروه اجتماعي: فرماندار خوشاب با بیان اینکه دهه فجر، دهه بررسی عملکردها و پیشرفت‌ها است، ابراز کرد: در بسیاری از پروژه‌های اجرایی جلوتر از برنامه هستیم، از جمله در گازرسانی به 24 روستای شهرستان، ضمن اینکه آبرسانی به حوزه بلوک تکاب در طول 37 سال پس از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

حسین ابراهیمی‌کردیانی، فرماندار خوشاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه به ثمر نشستن خون شهیدان و همه زحمات انقلابیون از سال 1342 تا 1357 است، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب در هر سال اول، ارزش قائل شدن برای انقلاب به دلیل متکی بودن به مردم است و دوم اینکه استمرار و ثباتش به مردم وابسته است، وابستگی به کسانی که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و حتی در هشت سال دفاع مقدس در میدان حاضر بوده‌اند.

ابراهیمی‌کردیانی اظهار کرد: دهه فجر امسال و پیروزی انقلاب را باید دو بار به مردم تبریک گفت، یک بار برای سالروز پیروزی انقلاب و دوم برای لغو تحریم‎ها، تحریم‌هایی که به ناحق به ملت ایران تحمیل شده بود و ملت ایران صبورانه آن را تحمل کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده بعد از برجام می‌توانیم در همه حوزه‌های مختلف برای پیشرفت اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم، تصریح کرد: ایران کشوری است دارای چهار فصل که در تولیدات کشاورزی دارای ظرفیت‌های بالایی است، به ویژه در تولیدات معدنی و صنایع در سال‌هایی که با تحریم با مشکل روبرو بوده‌ایم لذا با نوسازی تجهیزات می‌توانیم گام‌های مؤثری برداریم.

ایجاد صنایع تبدیلی، عاملی برای بهره‌وری بالا و ازدیاد درآمد کشاورزان/تقویت ظرفیت‌های داخلی

فرماندار خوشاب با تأکید بر اینکه تفکر دولت این است که به دنبال واردات نباشیم و آنچه را که در داخل داریم تقویت کنیم، به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خوشاب اشاره کرد و گفت: در زمینه حمل و نقل ریلی این شهرستان به دلیل متصل بودن به شبکه ریلی کشوری دارای ظرفیت بالایی است و تاکنون صادراتی هم از این طریق به کشورهای خارجی داشته‌ایم.

وي با بیان اینکه بسته‌بندی و استفاده از صنایع تبدیلی تولیدات کشاورزی از جمله زعفران، کشمش، پسته و ... عاملی برای افزایش درآمد تولیدات کشاورزی، ایجاد بهره‌وری بالا و همچنین ایجاد کار‌‌گاه‌های صنایع کوچک و یا تبدیلی و مونتاژ به شمار می‌رود
، ضمن اینکه راه‌اندازی‌ کار‌گاه‌های نجاری در شهرک صنعتی شهرستان خوشاب که زیرساخت‌های آن مهیا است برای بالابردن اشتغال ساکنان منطقه و پیشرفت در حوزه صنعتی مؤثر خواهد بود.

فرماندار خوشاب با اشاره پیشرفت‌های بعد از انقلاب و ایجاد برخی زیر ساخت‌ها در روستاها از جمله کشاورزی و دامداری با حمایت و مشاوره مهندسان جهاد کشاورزی، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها و درآمدزایی و همچنین آبرسانی به روستاییان در ماندگاری روستائیان نقش مؤثری داشته است تا روستاها از ساکنانش خالی نشود.

دهه فجر؛ دهه بررسی عملکردها و پیشرفت‌ها

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه بررسی عملکردها و پیشرفت‌ها است، ابراز کرد: در بسیاری از پروژه‌های اجرایی جلوتر از برنامه هستیم، از جمله در گازرسانی به 24 روستای شهرستان، ضمن اینکه آبرسانی به حوزه بلوک تکاب در طول 37 سال پس از انقلاب بی‌نظیر بوده است.
 
ابراهیمی‌کردیانی یکی از برنامه‌های دهه فجر را افتتاح مجتمع آبرسانی به روستائیان بیان کرد و گفت: به زودی شاهد افتتاح بیمارستان شهر نیز خواهیم بود که مردم در انتظار خدمات‌رسانی آن هستند، گرچه راه‌اندازی کلیه بخش‌های این بیمارستان به دلیل وضعیت اعتباری موجود در طول یکسال امکان‌پذیر نیست.

این مقام عالی دولت در خوشاب با اشاره به اینکه برای تکمیل همه بخش‌های تنها بیمارستان شهرستان خوشاب نیاز به بیش از دو میلیارد تومان دیگر برای تجهیز و خدمات‌رسانی داریم. تصریح کرد: برای راحتی مردم و کاستن از مشکلات بخش‌هایی از این بیمارستان از جمله بخش اورژانس، داروخانه و خدمات اولیه پذیرش بیماران افتتاح می‌شود و بقیه بخش‌ها به مرور تکمیل خواهد شد.

captcha