بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور برگزار شد/ تشکیل جلسه نهمین هم‌اندیشی مدیران اتحاد‌یه‌ها
کد خبر: 3446267
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
در کربلای معلی؛

بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور برگزار شد/ تشکیل جلسه نهمین هم‌اندیشی مدیران اتحاد‌یه‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیستمین جلسه اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور شب گذشته، ۱۷ آبان‌ماه در کربلای معلی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه عصر روز گذشته، 17 آبان‌ماه وارد کربلا شدند، اظهار کرد: مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع)، شب گذشته در جوار حرم اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

وی با اشاره با اینکه بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور شب گذشته برپا شد، ادامه داد: جمع‌بندی موضوعات مرتبط با هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها، بررسی موضوعات مورد بررسی در جلسات کربلا، وضعیت اجرایی این سفر، برپایی مراسم بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله در کاظمین، بحث و تبادل‌نظر درخصوص مشکلات مؤسسات و اتحادیه‌ها، دیدار با رئیس جمعیت قرآنی عراق در صورت هماهنگی از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تصریح کرد: همچنین صبح امروز، 18 آبان‌ماه نیز نهمین هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها ساعت 9 صبح در جوار بارگاه امام حسین(ع) تشکیل شد که طی آن جلسه به مباحث مطرح شده در مجمع‌ عمومی که آذرماه برگزار می‌شود، پرداخته شد.

کوششی اضافه کرد: در این جلسه در ارتباط با اتحادیه‌های استان‌ها و ادغام هر دو اتحادیه مواردی بیان شد و همچنین مشکلات مؤسسات از سوی مدیران اتحادیه‌های استان‌ها مطرح شد و پیشنهادهایی هم مدیران عامل بیان کردند که مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی هم برای رفع مشکلات ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه سه کارگروه طی نهمین هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها تشکیل شد که صبح امروز اولین جلسه آن نیز مطرح شد، افزود: یک کارگروه مربوط به مسائل ومشکلات اساسی و ساختار مؤسسات در سطح کشور، دومین کارگروه مسائل اجرایی و عملیاتی مؤسسات در کل کشور و سومین کارگروه مرتبط به اتحادیه استان‌ها و نقاط قوت و ضعف اتحادیه‌های استان‌ها و بازخورد وضعیت اتحادیه تشکل‌ها که در برخی از استان‌ها تشکیل شده است و نوع تعامل با اتحادیه مؤسسات استان‌ها و شرایطشان بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تأکید کرد: دومین جلسه این کارگروه‌ها امشب تشکیل می‌شود که نتایج آنها متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

captcha