نوجوانان و جوانان ممسنی بار دیگر با حضرت علی‌اکبر(ع) پیمان بستند
کد خبر: 3389404
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

نوجوانان و جوانان ممسنی بار دیگر با حضرت علی‌اکبر(ع) پیمان بستند

گروه اجتماعی: در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی، جوانان و نوجوانان شهرستان ممسنی با شرکت در همایش «احلی من العسل» بار دیگر با حضرت علی اکبر(ع) پیمان بستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی، جوانان و نوجوانان شهرستان ممسنی با شرکت در همایش «احلی من العسل» بار دیگر با حضرت علی اکبر(ع) پیمان بستند.
همایش «احلی من‌العسل» امروز، 27 مهر  رأس ساعت 9:30 با حضور دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان این شهرستان در سالن شهید ایزدی ممسنی برگزار شد.
عسکری بیگدلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی در حاشیه این همایش تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با الگو قرار دادن حضرت علی اکبر(ع) در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی نقش بسیار مهمی دارند.
وی از جوانان به عنوان آینده جامعه نام برد و گفت: جوانان تنها با درک واقعه عاشورا می‌توانند رهرو آن حضرت باشند به همین دلیل باید آنان را جهت شرکت در این مراسم‌ها تشویق کرد.
یادآور می‌شود، در این مراسم حجت الاسلام یعقوبی به سخنرانی و علی بیرونی به مداحی خواهند پرداخت و در پایان این مراسم مردم از محل موقوفات منطبق اطعام شدند.

captcha