مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی سازمان آتش‌نشانی تهران تمدید شد
کد خبر: 3360131
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی سازمان آتش‌نشانی تهران تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره قرآنی سازمان آتش‌نشانی تهران تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد.

منصور رنجبر، کارشناس قرآنی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جشنواره قرآنی «نورالثقلین» ویژه کارکنان سازمان آتش‌نشانی استان تهران و خانواده‌های آنها در دو بخش حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به رشته‌های این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره نورالثقلین در هشت محور تلاوت، اذان، حفظ، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، خطاطی و عکاسی پیرامون آیه نجات(سوره مائده، آیه32) برپا می‌شود.

کارشناس قرآنی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه رشته‌های تلاوت، اذان و حفظ که به صورت شفاهی برپا شد و منتخبانش مشخص شد، ادامه داد: اسامی نفرات برگزیده رشته‌های حفظ، تلاوت و اذان که در مردادماه سال جاری با حضور کارکنان قاری، حافظ و مؤذنان و خانواده‌های آنها برپا شد، اعلام شده است.

رنجبر با تأکید بر اینکه جشنواره فوق به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برپا شد، عنوان کرد: اما مهلت ارسال آثار در این بخش‌ها تا 25 مردادماه بوده است که تا 20 شهریورماه تمدید شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را براساس ضوابط و شرایط معین شده و در قالب‌های مشخص شده به دفاتر فرهنگی ـ مذهبی مناطق هشت‌گانه عملیات و یا معاونت اجتماعی ـ فرهنگی اداره مرکزی سازمان آتش‌نشانی تحویل دهند.

وی تأکید کرد: اسامی منتخبان رشته‌های غیرحضوری نیز پس از داوری تا نیمه مهرماه مشخص خواهد شد.

captcha