تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای طلسم چند دهه تحریم و بی‌عدالتی جوامع جهانی به ایران را شکست
کد خبر: 3328458
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
استاندار البرز:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای طلسم چند دهه تحریم و بی‌عدالتی جوامع جهانی به ایران را شکست

گروه سیاسی:‌ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پس از ماه‌ها تلاش توانست طلسم چندین دهه تحریم و بی‌عدالتی جوامع جهانی به ایران را بشکند.

سیدحمید طهایی، استاندار البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از ماه‌ها تلاش توانستند طلسم چندین دهه تحریم و بی‌عدالتی جوامع جهانی به ایران را بشکنند.
وی افزود: با این توافق ایران به همه دنیا نشان داد با مذاکره و گفت‌وگو می‌توان مطالبات به حق خود را گرفت و اجازه نداد حقی ازحقوق ملت پایمال شود.
طهایی تصریح کرد: ایران با این توافق به دنیا ثابت کردکه تنها به دنبال دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است و به هیچ وجه قصد سوء استفاده ازاین فناوری و علم به‌روز را ندارد.
استاندارالبرز ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با تلاش‌های مجاهدانه خود نور امید را دردل ملت ایران روشن کرد و یکی دیگر از وعده‌های دولت تدبیر و امید را محقق کرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود در این زمینه یادآور شد: مردم اطمینان داشته باشند با این توافق هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژها خواهد چرخید.
طهایی در پایان گفت: بدون شک بعد ازاین توافقات شتاب توسعه اقتصادی کشور بیشتر می‌شود و فعالان حوزه اقتصادی با امید و انگیزه بیشتری درمسیر مشخص شده حرکت می‌کنند.

captcha